Tante Sofie # Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg skal lage en ønskeliste til bryllupet vårt, skal ønske oss gavekort ol. da vi skal bygge hus. Men har også lyst på skikkelig og solid kjøkkenutstyr. Vi skal ha komfyr der halvparten er gass (husker jo ikke hva det heter). -Men hvilket utstyr er best? Alltid innbilt meg at jerngryter ol er det beste:-)
___ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Til gass er det vel dumt med jerngryter. Da er jo poenget at du kan regulere temperaturen raskt og presis. Det fungerer ikke meg jerngryter. Da må du ha tynnbunnede kjeler og panner. Til mange andre ting, som til mange gryteretter og for ikke å snakke om for å brune små steker, er jerngryter kjempebra.
Tante Sofie # Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ok, takk for svar. Har du noen tips om hvilket merke som er best?
___ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Aner ikke. Mine beste kjeler har jeg arvet etter min bestemor som fikk dem til bryllupet før krigen ;-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Vi er veldig fornøyde med jamie oliver kjelene og pannene våre HELT supre! teflonbelegg på innsiden har nesten blitt et must synes jeg.. Vi har et par flott jerngryter også, husker ikke merket men de selger dem på glassmagasinet for eks, fåes i mange rare farger, våre er oransje utenpå.. Kniver som vi liker best er fiskars i rustfritt stål, fåes også kjøpt på glassmagasinet, eller jernia for eks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå