Gå til innhold

Åhhhhhhhh..... Nå er jeg lei skriking!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært skikkelig sint i dag. Først var hun i dårlig humør før formidagsluren. Jeg håpet at litt søvn skulle fikse litt på det og lot henne sove litt mer enn vanglig. Hun våknet med et vræl. Alt var galt. Ikke skulle hun sitte på fanget, ikke skifte bleie, ikke ta på klær, ikke sitte på gulvet, ikke pusse nesen osv osv. Altså enda værre etter luren. Nå er jeg sliten. Hun har vrælet i flere timer. Hun slår og trasser. Sånn har hun vært i en lang periode, men da har det vært mer sutring.

Ikke er det så lett å få i henne mat heller. Og det går ofte i ting som ikke er så sunt bare for å få i henne noe. Da blir hun som regel i bedre humør. Men da må jeg også slite med dårlig samvittighet pga kostholdet.

Noen flere som har det slik?

Tips til hvordan vi kan løse dette?

Føler meg skikkelig dårlig mamma om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg virkelig igjen i det du skriver! Er slik hos oss om dagen også. Jeksel på vei, 4. viruset på under 2 mnd og stålvilje i en liten kropp er ikke enkelt :o/ Tror at jeg har talt til en million i dag om jeg legger sammen alle gangene jeg har talt til ti, he he. Ikke så mange tips desverre, tror tålmodighet er en viktig dyd :o)

Skrevet

Må også si jeg kjenner meg igjen. Gutten min har vært sånn noen dager nå,ordentlig slitsomt. Her er det også jeksler på vei, så han går å gnager på fingrene og sutten. Skriker så det virker som vinduene skal knuse her. Håper det går over når tennene er fremme.

Her er også kostholdet så som så om dagene, han som alltid har vært glad i mat spiser nesten ingenting. Vil helst bare ha brødskive uten pålegg.

Vi får håpe dette bare er en periode, går nok over etterhvert. Som hun over her skriver, Tålmodighet er en viktig dyd... Men ikke like lett å være tålmodig når absolutt alt er galt. Gutten min skal hverken være ute eller inne,leke eller kose...hehe

Ikke greit å forstå seg på disse små bestandig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...