Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Noen som har noen erfaringer med denne vogna? har tenkt på edge duo eller mondial, men nå så jeg litt på den city cross også. Noen som har noen kommetarer til denne vogna?
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2008 å hvor mye koster den inkl bag i forhold til edge duo og mondial. er city cross en billigere vogn inkl bag?
Madde/sommergutt:) Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg betalte 7200kr for city cross og city bag.. Fottrekket til city crossen fulgte ikke med..
jentahans Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 jeg har lavt city cross med citybag og er storførnøyd:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hadde City cross til mitt andre barn(født 2006) og skal kjøpe det igjen nå. Planlegger å ha bare med mykbag jeg denne gang, synes det er veldig praktisk. Og denne bagen er stor og bra, med hard plate i bunnen som kan taes ut og gjøres om til pose når barnet blir større. + vogne er en fryd for øyet. Sliter med at noen av mine favorittfarger er gått ut aav produksjon, så kan nok hende jeg finner en 2007 vogn brukt og bare kjøper mykbaggen. Men får se;) Elsker vogna hvertfall:) Pris vet jeg ikke:)kjøper alt av vognutstyr osv i Sverige, men nå er samboer derfra og da så vi er jo over ganske ofte;)
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 mine favoritt fareger er Eik og black dots..noen av de gått ut? Så mjukbagen kan brukest til pose senere altså? så det er like greit å ha de istedet for hardbag?
Lykkeliten123 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Her er det jeg har bestilt, med priser; Benevnelse Farge Baby miljø City cross 2008 modellSort 5195 City bag Elk 1795 Hard bag sort 1500 Stelleveske eksklusiv Sort 695 Eksklusivt fottrekk Sort 809 Bilstol (0-13) Sort 1695 Adapter til bilstol 299 Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvilken farge, så jeg endte opp med å bestille city bag'en i fargen Elk og resten i sort. Tror Elk er utgått. Ellers kjøper jeg hardbagen i tillegg da jeg vil bruke denne som seng de første månedene når babyen sover på vårt rom (lite soverom). Veldig grei å bruke når man er på besøk o.l. også. Kjøpte bilstolen også, da denne kan monteres direkte på vognunderstellet.
sommerbarn_juli08 Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg har ingen erfaring med denne, men har bestilt den selv etter først å ha vurdert Egde Duo. Endte på City Cross pga. vekten i forhold til Egde Duo. Vi har bestilt "sommerpakken" Lucky Summer 2008. Da er det City Cross med City bag, vognpose og stelleveske. Fikk oppgitt pris hos forhandler til like under 8.200,- Har bestilt dette i Sverige hvor det kom på ca. 7.760 SEK.
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 ja jeg så den summer pakken jeg også..vurderte litt den også..men litt usikker om jeg vil ha den fargen eller ikke Der er jo med alt da..pose, bag og stelleveske.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Sommerbarn_juli08: Hvor i Sverige var det du bestilte den? Var du der eller bestilte du pr telefon/nett? Har du sett den i butikk eller bare på nett/i brosjyre? Er det lenge siden du bestilte eller? Ha veldig lyst på denne vi også, men den er kanskje utsolgt allerede?!
sommerbarn_juli08 Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Jeg bestilte vognpakken hos Emmaljunga-forhandler i Kiruna. Vi bor i Narvik og Kiruna er et par timers kjøring herfra. Jeg hadde bestemt meg for annen farge og var innom nettsiden til Emmaljunga. Da var Lucky Summer dukket opp. Etter å ha bestemt for Lucky Summer ut fra bilder på nett, sjekket jeg forhandleroversikten for Sverige. Ringte forhandler i Kiruna. Forhandler sjekket pris/leveringstid med Emmaljunga. Fikk beskjed om at Lucky Summer ville bli produsert i siste halvdel av mai for levering i midten av juni. Jeg bestilte denne vognpakken 9. april og gleder meg til å hente vognen om ca. en mnd:-) Sjekk med forhandler om du får bestilt denne, Emmajunga begynner jo å produsere i disse dager:-)
Trulte76 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. mai 2008 det ble sommerpakken med meg også Jeg ringte de som selger emmaljunga her. Sa de hadde bestilt inn en og skulle bare ta inn en. Så da la jeg den av med engang Får den midten av juni. Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå