nussie Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg ble plutselig sittende å tenke på de forskjellige tingene jeg har gjort i svangerskapet som jeg etter "boka" ikke skulle ha gjort!! -Malt barnerommet(med vannbasert!) -Besvimt av blodtrykket(ikke frivillig akkuratt!) -kollidert med bil(Aldri skjedd før!) -Drakk på julebord(før jeg visste at jeg var gravid altså!) -Tatt solarium(Trengtes litt farge her..) -Reist utenlands(Bestilte turen før jeg ble gravid..) Men her sitter jeg og har det bare fint,babyen i magen har det topp og bedre kunne det vel ikke vært!! Flere som ikke har fulgt "boka" til punkt og prikke gjennom svangerskapet,men som likevel har det flott??
babysjuk82 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Tja,eg har gått på my medisin. Gjenstår og se om d har gått bra i morgen.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg har vel gjort stikk mottsatt av det som står i boka. Hehe. Har pusset opp stua, 2 soverom og et bad. Holder på med kjøkkenet nå. Spiser mest fett og proteiner. Holder meg unna karbohydrater (sukker), for det ble jeg aldri mett av og gikk å småspiste hele tide. Itillegg så får jeg halsbrann av det. Jeg drikker og røyker ikke da, men gjorde det før jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg spiser alt av det jeg liker av oster. Har ikke sett etter om de er pasturisert eller ikke ( men for en del mnd siden så hørte jeg ev en venninne som hadde vært på tine sine sider og lest av listeria kan forekomme selv om maten er pasturisert...) Jeg begynte å lese i alt om barnet boka, men kuttet den ut fordi det er så mye negativ framstilling. " det er bla bla bla og bla bla kan skje, men det kan jo hende det gåt bra" 10 setninger som negativer ting og så 2 setninger med det positvt. Blir så lei av alt det negative foluset. Hadde det vært så farlig å få barn og så slitsomt så hadde man vel ikke orket å få barn!
nussie Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Nettopp!Helt enig:) Er helt greit at man får opplyst om ting som kan påvirke eller være farlig,men man kan ikke bli hystrisk og ende opp med å sitte helt stille i 9 mnd..for å sette det på spissen.. Også har man de tilfellene der man helt uskyldig kommer oppi ting som man ikke kan kontrollere selv,som f.eks da jeg kolliderte og besvimte,men da aer man jo igjen at de tåler veeeldig mye disse små vi bærer i magen:) Og gudsjelov for det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå