Gå til innhold

gravid uten mens??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om dette er mulig?? tr er veldig over tiden men tester ikke pga gu sa de ikke var noe i veien med meg men tr er veldig på overtid nærmer seg en uke.... er kvalm også men kan være nærver.... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår hverken overskriften eller spørsmålet ditt. Du spør om du kanskje er gravid? Hvorfor tester du deg ikke med en CB? :) Håper at spiren sitter, lykke til:) Kan selvsagt bare være nerver, veldig vanlig for prøvere å få utsatt mensen pga mye tenking og styyring omkring bettopp mensen og el:) Lykke til

Skrevet

he he er gjærne litt uklart.... jeg kunne trodd de hadde de vært for gu mente de ikke var noen fare for de for de, de mente tr lå klar men hva vist de tok feil!! at de var noe annet... fikk se de selv på ul, så bure vel rekne med de vet best....har vondt i kors ryggen.er øm i puppene men pleier bli de når jeg skal ha tr også så de kan være den kommer nå??? håper de

Skrevet

Det kan hende du er graivid da;)

Du får rope ut om du er det eller ikke;)

Når venter du TR?

Skrevet

Du finner det nok heller ut ved å ta en test enn ved å spørre her... :)

Skrevet

jeg skulle fått tr tirsdag forrige uke tror jeg... mensen kom nesten normalt da jeg sluttet på pillen for 3 mnd siden men plutselig kom ikke tr.... men kan være en enkel forklaring annet enn å være gravid...:(

Skrevet

får vente en uke eller noe før jeg får helt panikk... var bare usikker hva som er normalt og ikke........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...