babysjuk82 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hvor ofte kjenner dere liv? Eg kjenner nesten ingenting.er snart 18 uker.og syns d e unormalt stilt. Har kjent mere før i sv.skap,er d eg syns e rart.
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 jeg venter nr 3. Har kjent liv siden 14. Og uke 16 kjente jeg daglig liv.. Men kan jo være du har livmora på fremsiden, og ikke kejnner ungen pga det. eller den sparker innover eller noe sånt.. Når skal du på UL da?
babysjuk82 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 D som eg husker. Kjente dagli liv siden uke 14. Har vært på tidli ul,og morkaka lå ikke foran eller.skal på ul i morgen.forberede meg på d verste.holdt på og gå galt sist,så eg e overlykkeli hves d går bra denne gang og.
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 uffda. får håper det står bra til med den lille. At den er bare rolig av seg.. Bra du skal på UL i morra, så du slipper å gå å belymre deg så lenge. lykke til iallefall..
babysjuk82 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ja,er alt bra,blir d godt og ik bekrymre seg. Har vært så bekrymra i helgen at eg har bare sitte og gråtet.ligge og prøvd og kjent liv,men nei.kjenner ingenting!har merkeli nok ikke fått noen mage eller,noe som og e forandring fra de 3 andre.
1, 2, 3!!! Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Venter nr 3, og er 35+4. Kjente liv tidlig med de to første, men denne gangen måtte jeg over uke 20, før jeg begynte å kjenne noe ordentlig. Var veldig skeptisk, og sikker på at det var noe galt, men etter uke 20 kom det daglige livstegn, som ble sterkere for hver dag! =)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde det også sånn som deg. Er 3.gangs og kjente minimalt med liv før jeg var 18+ noen dager.. Fikk forklaringa på den ordinære UL.. Morkaka ligger foran som en støtdemper.. Nå kjenner jeg ikke liv i hele magen, kjenner det bare nederst i livmora.. I dag er faktisk første gang jeg kjenner aktivitet i hele magen, er nå 22+5.. Håper og tror alt er normalt hos deg også=)
1, 2, 3!!! Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Har forresten morkaka forran jeg også! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå