Cybele Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Heng dere på her, så håper vi at den ikke kommer. Jeg har ca 10.mai. Positiv eggløsningstest i dag:) Hurra for INGEN mens i mai;)
malla85 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 IKM den 13.mai her! Hvordan eggløsningstest bruker du? Jeg kjøpte clearblue sin, og tok første test på fredag - 11 dager etter 1. mensdag. og fikk positiv test da! Er ikke det litt rart? Etter telling skal jeg jo egentlig ikke ha el før på tirsdag. Og jeg har VELDIG stabil mens. Kan jeg ha tatt testen feil eller noe? Har du noe erfaring med dette?
Cybele Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Hei Malla85:) Tror at positivt med CB betyr positiv eggløsningstest! Dette er min første pp, så har igrunnen lite erfaring med tester. Jeg har brukt Quick Response. Jeg hadde el-slim (masse) torsdag og fredag, bittelitt i går, lørdag, og først positiv el-test nå i dag, søndag. Vi er vel forskjellige, og hver syklus er også forskjellig. Det viktigste sånn jeg har forstått det, er at du får TR 12-17 dager etter positiv el-test:) Du er bare heldig som prøver, om du har korte sykluser:):) Hadde du mye sex dagene før el? Var det bare en dag med positiv el-test, og hadde du sex el-dagen? Håper på null mens i mai:):)
bomsa Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 hei, jeg har IKM i uke 20 så EL har enda ikke funnet sted. Jeg har testet et par ganger før med CB og aldri fått positiv EL test før dag 17, så det ser ut til at du har tidlig EL og jeg har sen, for jeg har og veldig stabil syklus på 28 dager. Om man har tidlig eller sen EL har ingenting med stabiliteteen til syklusen å gjøre. Bare at man har like tidlig hver gang så er syklusen stabil. Tror ikke du har testet feil, så sett igang..:-D
malla85 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Ja, vet jeg er heldig med bare 28 dager syklus, og at de er veldig stabile. Skal visst være lettere da, men har ikke funka for meg enda. Hadde sex på onsdag, positiv test på fredag. Så hadde sex da, og i går, bare sånn for sikkerhets skyld Det sto på testen at man var fruktbar i ca 48 timer etter positiv test. Vi ble bare helt satt ut at den viste positiv på første test, så tok en i går også. Negativ den da... Så om 2 uker får vi se ka om skjer. Er vanskelig å presse inn mye sex siden vi begge jobber skift. Noen dager ser vi bare hverandre om morgenen og om kvelden etter jobb (i 23 -24 tiden). Men vi skal klare det til slutt Håper på Null Mens I Mai jeg og!!!!!! (krysser fingre og tær)
Mimi82 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg henger meg på her! Tror EL var ca 23 april (har ikke brukt EL-tester), så jeg regner med IKM er ca 7 mai. Litt usikker siden jeg ikke vet helt hvor stabile syklusene mine er. Er utrolig spent om dagen, tiden fram til testing kommer til å å utrolig sakte!! Håper så inderlig at TR ikke dukker opp og at vi har klart å få til en liten spire
malla85 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Takk for den sanna32!!! Følte at jeg kunne senke skuldrene litt nå. Da var det bare å vente på TR, og håpe at den ikke kommer Lykke til med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå