Gå til innhold

Det "renner"... Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått positiv test, men det kjennes virkelig ut som om tanta skal dukke opp hvert øyeblikk. Har ikke de vanlige menssmertene i magen, faktisk ingen smerter, men det kjennes ut som om det "renner" noe ut... Kommer ingenting da, bare kjennes sånn ut, spesiellt etter toalettbesøk! Flere som har det sånn? Er bare 4 uker på veg da... har jo lest det kan være sånn, men det var ikke slik sist gang, så da må jeg bare spørre for å få noen andres erfaring jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Hei :)

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, men jeg understreker at jeg er alt annet enn ekspert på området.

Jeg er en dag fra uke 5, og det føles også for meg som om at mensen kommer i hvert øyeblikk. Jeg har i tillegg menssmerter, men dette er visst ganske vanlig. Jeg var på jobb i går, og da mått jeg stå ganske mye. Jeg fløy på do i ett sett fordi det føltes ut som om at jeg hadde fått mensen. Det er akkurat slik du beskriver, det føles som om at noe renner ut, men det er ikke tilfelle. Aner ikke hvorfor det er slik..

Skrevet

Er jo mye som skjer i kroppen, så vi får bare satse på at det går bra :) Har lest det er helt vanlig jeg også, men er jo usikker uansett i denne perioden tenker jeg! Kan visst være urinveisinnfeksjon ogå, får vel ta en prøve for det i morgen! Takk for svar, og masse lykke til :)

Skrevet

jeg hadde det slik i begynnelsen av svangerskapet. måtte liksom skjekke om det kom blod eller mye utflod. men når jeg kom på do, så hadde det jo ikke skjedd noe, hehe..;) kroppen spiller oss nok bare et puss!

Skrevet

huff, ja, sånn har det vært for meg og. Har fått litt økt utflod også kjenner man jo etter hele tiden.

Man blir litt psyko i hodet :) Er nå i uke 10 og gleder meg til jeg kommer over i 2. trimester og er litt "tryggere".

Skrevet

Mange sier at utfloden blir mye "våtere" og at det derfor kjennes ut som det "renner".

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg som har det slik :) Takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...