Løvejenta_83 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 er nå i 7 mnd, har fram til nå hatt fosterlyd som har ligget på ca 160, men no i veka på kontroll var den sunket til 140, hvilket kjønn tror dere? med nr 1 hadde eg også høg fosterlyd, og det blei en gutt.. har dette en sammenheng? at lik fosterlyd gir likt kjønn? bare litt nysgjerrig:-)
Singeline Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Næ.... hører litt forskjellig angående antall slag. Men da jeg spurte jordmora tok ho fram sitt gamle TRE-stetoskop og lyttet. Det er nemlig ikke HASTIGHETEN, men TYPEN slag man angivelig kan høre det på. Harde, bestemte slag indikerer en gutt. Ved tvilstilfeller tenker man jente. Ifølge MIN jordmor, i alle fall. Blir moro å se om hun hadde rett i det hun tippet.....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 min lege og jm mener at det er kun den siste mnd du går til kontroll så kan fosterlydene stemme. Jeg har ligget over 154 hele tiden helt til uke 36...datt pluselig ned til 130 osv...og jeg venter gutt.Så er har du over 140 fra uke 36 og utiver venter man jente og under gutt.Men tror nok det varer og er litt mye tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå