pablo Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Fikk min datter 15.11 07. Så er det jo noe ferie greier også skal han ha sine 6 uker. Har valgt 100% så det er i september.Tror det er 9 september jeg skal ut i jobb igjen.Stemmer det? Noen som kan hjelpe?
samuraibeibi Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det er 54 uker dere skal ha til sammen på 100 %.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det står i vedtaket om foreldrepenger som du fikk fra NAV. Du legger bare på ukene du har med ferie i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå