Gå til innhold

Katten med lukas i hatten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei u girl;) Jeg og Lucas har ingen ferieplaner i sommer egentlig vi, hva faren skal er usikkert men han får ikke ha han mer en annenhver helg i sommer å og det vet han, er for tidlig har vi erfart etter ett lengre opphold lucas hadde hos pappan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh,hey girly;)

ookey..vi vet ikke heller enda, annet enn på hytta leenge:) hehe hvorpå jeg faktisk har invitert bf bort,hehe*lure meg*

Kanskje i Dyreparken, og slike dagsturer-litt for min del og da:p

Ja,sp han er hos faren annen hver helg, men hva skjedde ved lengre opphold?Bare en litt vanskelig Lucas eller?

Skrevet

Så herlig, skulle ønske i hadde en hytte å dra til:)

Blir sikkert koselig da;)

Nei altså han ble helt ut av seg når han kom hjem, klamret seg fast i meg og hylgråt når han kom hjem, ar vanskelig hele dagen,nektet å slippe meg av syne og ble eldig vanskelig på soving,måtte ha han i min seng hele natten, likevel våknet han x antall ganger som for å forsikre seg om at jeg var der. Tydelig at det hadde blitt for lenge og at han hadde savnet meg veldig, han ble så utrygg og vanskelig etterpå så til og med bf var enig i at en helg er lenge nok foreløpig.

Skrevet

v tasten min er treg så forsvinner noen bokstaver innimellom btw hehe:P

Skrevet

(eehehe,sliter med tastene her og :D )

ååå nemmen stakar, det var trist:/ Lille Lucasen, har det nok aller best hos mamma ja:)

Er det noe nytt me Lucasen din da??

Han både kryper ,går og springer?hehe!ikke langt fra?

Her er det søren meg ikke kryping, og det som er såå tøft!:)

Gjør masse annet da, setter seg opp og står å gynger på alle 4, snakker maasse, og sier mamma endel annet babbel:p

Men har du blog til Lucas??

Skrevet

ikkesant:) Nesj ikke noe særlig nytt, han går langs bordkanten da, men har ikke lært seg å si annet enn nei enda hehe:)

Driver å går igjennom nattehelvete med å lære han at han ikke kan få komme opp i min seng midt på natten.. slitsomt men verdt det i lengden håper jeg:) Ja kryper som en vind:)

Var glad det ikke er kryping helt enda, plutselig må du bare pakke bort alt som eksisterer av løst inventar:P

Så flink han er, jeg vil ååå at lucas skal si mamma!!!:)

Ser han noe mye til pappan sin da?:)

Han har blogg på hjemmesiden vår: www.tigernoglucasiben.piczo.com

enn dere, har dere blogg?:)

Skrevet

Hehe, han bare sier neineinei?flottings:p

Off, jeg har også Lukas i senga,lalala:p syns det er veldig kos da, men han har ikke problem med å sovne i sin egen seng heller da(og det er jo ikke som om noen andre opptar palssen,grrr,haha)

http://babyblog.no/bruker har sånn der fra dinbaby,altså her inne, men er ikke noe super på det der, aner ikke helt hva jeg holder på med enda,MEN, har fått ut noen bilder, og skrevet litt da;)

Check it out:))

Skrevet

mer som skikkelig: neeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!

haha:D

Jo det er jo kos og sånn, men han sover ikke når han er i senga mi, neida han vil leke han midt på natten og det fungerer dååårlig.. dessuten er det ikke alltid jeg er alene i senga *smile lurt* og da kan han ikke få ligge i senga mi;)

Ah ok, skal sjekke den ut;) Jeg har en slik egen blog som er bare min på nett og en blogg på myspace også, bare si fra om du vil ha adressene;)

Skrevet

Arrgh fant den ikke jeg,bloggen din altså, men du kan gi meg link når jeg kommer meg på msn om du gidder;)

Skrevet

jepp, will do(sender deg linken og logger av,trøtt;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...