Anita81*Kristian-09-02-06* Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Situasjonen er slik: Tok medisinsk abort begynnelsen av februar. Begynte med en gang på p-piller etterpå. Fikk menstruasjon som vanlig måneden etter,men hadde før da ømme bryster & det kom litt ut av brystene.(dette kom bort når jeg fikk menstruasjon)begynte som vanlig med p-piller etter...i mellom fikk jeg litt rødlig utflod i mellom som varte ca tre dager.. hadde nå menstruasjon for ei uke siden,men denne varte kun to dager,og jeg blødde ikke så mye,dette har aldri skjedd før. tok en test men viste negativt.denne fredag tok jeg test og den viste positivt! har skikkelig ømme bryster,og det kommer " melk" ut av de.og har stikkinger i magen .utfloden har også forandret seg.morgenkvalme har jeg hatt i går og i dag.... skal ringe lege imorgen. men hva kan det være?? er skikkelig redd for hvis jeg virkelig er gravid så om det er noe galt???håper noen kan svare.....
Anita81*Kristian-09-02-06* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2008 og er jeg gravid når så skal jeg selvfølgelig ha det denne gangen. men kan dette være tegn etter aborten??
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Nei det kan det ikke siden du har testet negativt siden aborten. Du er nok gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå