Singeline Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg har termin nå på tirsdag 29 april. Noen flere? Hadde vært gøy med en tråd for oss "viderekomne" .... blir litt kjedelig å lese om plager og bekymringer som hører 7. og 8. måned til - nå når fødselen snart er her!
bebim Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei! Har termin imorgen, men fortsatt stille og rolig, rimelig lei nå!!
OhMyGod!!! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 teller 14 dager til? jordmoren min har drevet å sagt at hu kommer nok før termin denna ja, i lange tider, å ser nok ikke ut til at hu kommer til å få rett med det første hvertfall.......prøver å være tålmodig da men blir jo litt påvirka når hu sier sånn...... i følge hu skulle Mia vært ute forrige uke nemlig hehehe skjønner VELDIG godt at det er utålmodighet og leihet når terminen er bare et par dager unna ja, men vi får bare prøve å holde oss i skinnet
HelenFlores Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Er en dag over termin her.. Så lei. Hadde noen timer med svake men vonde rier onsdag, og en del i natt pluss masse mensmurringer i dag. Så håper noe er på gang snart...
Singeline Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Hyggelig hvis vi kan følge med hverandre litt da, den korte tiden vi har igjen å vente!? Er ikke lei egentlig jeg da, var så dårlig tidligere i svangerskapet at jeg bare koser meg nå når jeg endelig er frisk og kan nyte magen. Men klart jeg er spent og gleder meg til babyen kommer..... Kjenner foreløpig ingenting, men synes magen har sunket noe.
april termin Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg har termin i dag.mensen terminen er 1 mai, så har en følelse på at det kommer til å gå litt over.. hatt mensen murring i dag og på fredag... blir litt sprø av å gå og kjenne etter hele tiden...det å ikke vite om det blir fødsal i dag eller om to uker...
Singeline Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Hmmmm.... Søstra min har vært 8, 16 og så 8 dager over tiden med sine 3 små, og vi har ganske lik fysikk. Mens-terminen min var allerede 18 april, UL-t er 29. Men det ser ut til at det kan bli mai-barn her også....
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Har termin 1mai men blir satt igang imorgen pga høyt blodtrykk.
Rivjerntilkjeft Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 har også termin den 29!!!!!!! å jeg er leeeeeeeeeeei, å vil at alt kan starte NÅ!!!!!!!!
Bebis08 Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Termin i går. Er så lei nå, og blir GAL av alle folk rundt meg som skal spørre og mase og kommentere hele tiden. (Men skjønner jo at de er normale og at det er jeg som er litt ute av meg) Her er det ingenting som skjer, har bare vondt i kroppen og er utrolig trøtt....
dorthea Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 har også termin 29.april,men gutten må for all del bare komme NÅ,er så lei!!!!får kommentarer hele tiden om at du får før,magen har sunket osv... men har på følelsen at han blir der ei stund til.fikk litt prematur sist,så det er noe helt annet å gå såpass lenge!har masse sterke kynnere og er helt moden,men ingenting skjer:(
Sara Maria Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Jeg har termin på onsdag 30.! Tror nok at det blir maibarn, men hver dag har jeg perioder der jeg er sikker på at nå starter det snart. Blir spennende å se! Lykke til alle sammen!
Singeline Skrevet 27. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2008 Hyggelig å høre om dere alle. Ser at det er flere som begynner å bli lei.... Skjønner det godt, men må si jeg har det litt annerledes. Er ganske sikker på at dette blir siste svangerskapet mitt, så ønsker å nyte det mens det varer..... Dessuten var min første prematur, så det er litt godt med en baby som tar den tida h*n trenger, hehe Magen er dessuten lett å bære, veldig lite plager her nå på slutten. Men det hjelper jo ikke dere som er slitne og leie! Uansett, prøv å kos dere om dere kan, og snart er babyene våre her - ahhhhhhh, det blir så kooooooooos......
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Jeg har i dag og håper det skjer noe snart! Hadde masse vondter på torsdag og fredag, men de har forsvunnet... Sist gikk jeg 14 dager over og det ønsker jeg ikke igjen... Lykke til alle sammen:)
vår baby Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Jeg er 9 dager på overtid. Venter å venter.. Har alle mulige slags tegn, men ingen sikre fødetegn.., blæh! Vil ha bebisen nå....
<3Sosivov<3 Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 Jeg har ul-termin 4.mai, men smører meg med tålmodighet. Har gått overtid to ganger før... Jeg er litt lei den store magen nå for det gjør det ikke lett å hjelpe de andre to med sko, lekeplukking og lekeleting. Med de andre to prøvde vi alle kjerringråd for å få igang fødsel, men det funket dårlig. Denne gangen får det skje når det skjer. Lykke til alle sammen!!
mai mammaen til to Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 jeg har termin 3 mai... på lørdag altså.. håper på at babyen kommer en av dagene nå. men forventer egentlig at jeg skal gå over tiden... men jeg merker jeg er litt skuffet når jeg våkner om morgningen uten noen rier eller noe trodde kanskje slimproppen skulle gå i dag for fikk en god dose slim i morges. men var ikke i nærheten av så mye som jeg fikk sist jeg gikk gravid.. så får se om det kommer mer i natt elle rnoe... hadde vært digg om vannet gikk nå..
lillegutt08 Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 9 dager over her.......ingen tegn til fødsel, bestilt overtidstime førstkommende fredag, men håper jeg ikke må dit.........:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå