Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg kler varme farger, høst og vår. Men jeg er helt elendig på å se hva som er varme og hva som er kalde farger. Kan noen si meg det, si meg hvilke farger jeg bør bruke? Jeg har mørkegrønne øyner og akkurat nå har jeg rødlig hår (farget), men skal stripe det lyst igjen slik som jeg pleier å ha:) På forhånd takk for tips;))
Koseklompen Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jordtoner, Grønt..gyllne farver.. hvilke hud-tone har du da? (det og sier hvilke grad farver en kler best) MEN .. Jeg har blågrønne øyne og rødt hår.. jeg skal da etter det farve"ekspertene" sier kl grønnt som i klær og sminke.. MEN jeg liker IKKE å hverken kle meg eller sminke meg i grønnt.. og de gangene jeg har gjort det så har jeg sett ELENDIG ut.. Det er veldig viktig at du selv trives med det du har på deg..hvis ikke så vil det skinne igjennom sånn som det gjorde hos meg.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg har lys hud, synes det er vanskelig å vite hvilken hudtone jeg har... buker i.d bare minerals nr 2, light, den er sånn ca samme farge som huden min hvis det sier deg noe? Gylne farger, hva tenker du da? Jeg er litt treg på det her alså;-)
tante grusom master of law Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Det sies at vi med grønne øyne kler lilla/violett, da denne fargen får frem øynene best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå