Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 noe som denne stolen ca? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13239470&sid=xz6cba2gjQz643575&WT.svl=Bilde
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 du ser vel om det er noen slags fester likosm, til å feste selene med? så ikke sånn ut her, men det er vanskelig å se. når de heller ikke skriver hva stolen heter liksom.. men på setet ditt, skal det være et sånn gult eller noe klistermerke.. hva står det der? noe tall og nr og tekst
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 eg har ikke den stolen her da.. det er det som er saken så... derfor jeg lurte på, om kansje noen hadde en sånn stol, og visste... den er med sånn støttelabb for bakovervendt-bruk. men lurte på om de ngik kann å bruke den begge veier. har ikek vært borti slike seter før, har bare hatt/har acta graco.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det er et forovervendt sete fra 9-25 kg det der, ikke til 15 kg som det står. Det kan også festes bakovervendt, men kun i et fåtall biler, da beltene ikke er lange nok i noen biler jeg har kommet over. (og derfor kjøpte vi et annet sete og har dette kun stående i reserve)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 vi skal KUN bruke det forovervendt.. i traktorn da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå