Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 11+5 å vil ikke si at brystene mine har vokst noe spesielt..

Når begynte de å vokse hos dere, å hvor mye har de vokst?

Jeg er c-cup fra før, å kan fortsatt bruke mine bh`r uten problem, de har nok vokst litt, men ikke mye altså..

Er ikke så farlig om de ikke vokser så mye heller, ikke det at jeg går rundt å tenker jippi nå skal jeg få de store "melonene"..

Men er opptatt av at jeg har lyst til og amme når den tid kommer, å håper jeg får mulighet til det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel veldig individuelt rett og slett. Noen får større med engang, andres vokser ikke før senere i svangerskapet, noen vokser ikke før de får melk, og noen blir ikke så vanvittig mye større...

Mine har doblet seg i størrelse - de begynner høyere oppe, er mye "bredere" og "henger" litt ekstra, hadde en BH fra før som var litt stor, den passer ikke lengere... Er utrolig vanskelig å finne BH-er som sitter godt når man begynner å få større pupper (hadde 75D fra før), hvertfall så lenge man ikke gidder i investere masse penger i det, det kan jo hende de kommer til å vokse mer så jeg gidder ikke kjøpe dyre bh-er riktig enda...

Skrevet

Glemte å si at jeg er 10+2 :)

Skrevet

Mine pupper har heller ikke vokst noe. Eneste forandringen er at brystvortene er blitt litt større. Er også bare øm på brystvortene og ikke i selve puppen. Jeg er 7+5 i dag.

Skrevet

jeg vokste litt etter jeg var ca. 3 mnd på vei.. er 18+2 og begynner å bli fornøyd med puppestørrelsen, hehe;) fordi om ikke brystene vokser noe særlig, har det ingenting å si på amminga.

Skrevet

Er 6+5 i dag, og har fått litt større pupper...

Har store nok fra før (75E) og føler absolutt ingen behov for noen større økning! Krysser fingre og ben på at det stagnerer der jeg er nå...:-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...