Kirsebæra Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vi kjøpte den da elias var tre mnd. det er fester til å feste den i bilen uten basen, men den var ikke godkjent for det da. men er den det nå? fr det mener samboern min men jeg finner ingen ting på nettet.... kan sen plasseres i bilen uten basen?? og jeg fant faktisk ut at vi har håndtak og hjul på den!! så vi kunne faktisk ha dratt han etter oss i stolen vi!! men nå er jo han uasett for stor få å sitte bare i den...føttene når ned i gulvet:P men akk for ett styr sist gang på gardermoen!! kunne jo faktisk ha dratt han etter oss istede for å ha han på armen og stolen under den andre armen:P
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 det er de nye modellene som kommer nå som er godkjent for å feste uten basen, det betyr ikke at de gamle også automatisk blir det. er noe nytt på de nye stolene i tillegg tror jeg.. så nei, dere kan ikke feste den uten basen, vertfall ville ikke jeg gjort det. er han sikker på sitt, er det vel ikke verre enn å ta en tlf til acta graco i morgen og snakke med de, så får dere vertfall det rette svaret:)
Kirsebæra Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 glemte å skrive det andre da... vi kjøpte den første stolen,men fikk tlf om å kommeålevere den inn for det var noe galt med håndtakene som kan bære i....på den nye stolen var det med hjul og sånn håndtak....det er derfor han mener at den nye stolen som vi fikk(altså den vi byttet) kan festes uten basen...mens jeg er brennsikker på at denikkek an det....pff, vente helt til i morgen med å få vite hvem som har rett:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå