eh80 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Skal til syden med tulla mi nå,,=) Hun er 4,5men og sliter med hvilken vogn eg skal kjøpe med å bruke. Har simo kombi fra før,,men den e altfor tung å stor til at eg tar den med. Såg på barnas hus de solgte carena easy tralle,,,noen som jhar erfaring med denne.. Er redd for at tulla e for liten til å bruke den...kan jo ikke sitte ennå.. hjelp,,,,,
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg har Carena, men i bruksanvisningen står det 37155 sprint, så det er kanskje ikke samme?? Den er ihvertfall midt i bliken som reisevogn. Vi har en på 3 mnd, å hun ligger veldig bra i den. Kan legges helt ned. Vi tar den også med til syden i sommer, den andre vognen er alt for tung å drasse med seg.
eh80 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Hvor får en kjøpt den,,,og vet du ca pris??
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg var til syden med småen når han var 5 mnd. Vi hadde Carene Lieback Lux :)Nesten helt lik, Flott til syden bruk:D Hun er nok ikkje for liten, brute den til og med på senteret når han var 2 1/2 mnd hadde bare noen tepper i bunnen så det ikkje ble så bråt i ryggen. Kan legge ryggen nesten helt ned men e litt igjen.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 køpt på en butikke som het Reflex-barneboden. Kosta 1499,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå