Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 kvalmen tok meg for 4 dager siden, men det var ikke så ille. men i dag derimot....... hadde invitert gjester på lapskaus til middag i dag. gubben ble sendt ut for å vaske dassen, fordi jeg hærtes ikke å spy der hvis doen ikke var helt ren. så jeg sprang mellom kjøkkenet og badet i skytteltrafikk hele formiddagen. fant ut at noe skyldes løklukta da, ble bedre noe lapskausen var på kok. men hva kan jeg gjøre mot kvalmen. tåler ikke ingefær, og kjeks er også utelukket da jeg ikke tåler gluten. noen gode tips her??
lykkelig78 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg har fått råd om å blande eplejuice og farris. Prøvde det først i går, men ser ut som om det hjelper litt i allefall! Hørte også noen snakka om popcorn (med salt), men har ikke prøvd det selv. Lykke til!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Wasa sine spelt knekkebrød hjalp veldig for meg!! Kan bare spise de til frokost, alt annet kommer opp igjen..
Skatt i magen :) Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Ritz kjeks hjelper for meg.. Men siden du har glutenallergi så hjelper jo ikke det.. Huff, det er noe slit med denne kvalmen, den tok meg for 4 dager siden,. jeg er nå 6+5, helt utslitt...
karenulv Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Det beste som finnes er revet eple!!! Høres rart ut, men det er helt fantastisk, helt annerledes enn å spise eple vanlig!!!! Få mannen din til å mekke det til deg, det har jeg!!!! Lykke til videre!!!
ellynn Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Det finnes jo mange slags glutenfrie kjeks da! helsekostforretninger og store matbutikker har godt utvalg.
Promp Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Samarin, grape frukt med litt sukker på, revet eple, salt potetgull, kaptein kjeks uten noe på, farris uten smak... Lykke til og god bedring! Idag føler jeg meg mye bedre, 10 uker på vei og har kuttet ut ingefæren! HURRA!!!
Qvinde Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Mintpastiller hjelper kjempegodt for meg:) Tok "mynthon" først, men siden det er sukker i de gikk jeg over til "frisk"... Lykke til:)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 takk for alle tips. farris skal kjøpes i morgen. hadde helt glemt raspede epler. det er jo det jeg spiser når jeg har spysyke, og da hjelper det jo kjempegodt. glutenfrie kjeks tror jeg jeg styrer unna, finnes ikke noe som smaker styggere enn glutenfri mat. kan jo bake havregrynskjeks en dag jeg er litt i slaget, de er jo gode. ellers har jeg hatt litt hjelp av den nye ekstra tyggisen med appelsinsmak, den er frisk.
pablo Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Hva med sånne bånd rundt håndleddet? Virket nå litt på meg
Skatt i magen :) Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 huff, jeg trenger mange råd nå for kvalmen jeg også!! er sånn at jeg sliter med å komme meg på jobb, kvalm fra morgen til kveld :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå