☆ gullverdt <3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg har hatt godt med kynnere siden uke 21, er nå uke 32 å kynnerene er mye mere merkbare, men den siste uken har jeg begynt å få en merkelig smak i munnen hver gang jeg får disse kynnerene, eller en slags duft fra magen og opp,en jern smak som er helt forferdelig..andre som har dette? har fått bekjed av jordmor å følge litt med,pga litt ofte kynnere og noen ganger litt vonde.. må jo bare si jeg er førstegangs så dette er jo nytt for meg..er ikke lett å vite hva som er hva.
OhMyGod!!! Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 har det samme jeg og, men den er ikke bare avhengig av kynnerene den smaken..... men ingen anelse hva det har seg asså.....
☆ gullverdt <3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 ok takk for svar,da er det sikkert normalt... smaker som en har sittet å sugt på en mynt..
Glederseg:) Har født!! Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 hei hei...så rart..jeg hadde det i de 3 første månedene.var akkurat som du beskriver,tygge på en mynt..hehe...det har gått over for lengst hos meg da..men er nok vanlig ja..håper det går over for din del
☆ gullverdt <3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 ok..godt å høre det gikk over ihvertfall:) hehe ja skikkelig jern smak. ja får håpe det forsvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå