Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå med maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har holdt på siden i går kveld nå, jevnlig hvert 9. min. Holder på å bli sprø. Har ringt sykehuset for å høre, fikk beskjed om at det var normalt at det kunne ta tid, og jeg skulle ring hvis vannet gikk. That's it. Blir litt fortvilet her nå, er det virkelig slik at man kan gå slik som dette i dagesvis??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde maserier i 1,5 uke med 5-20 min mellomrom hele tida natt og dag!!

Var helt utslitt den dagen de virkelige riene satt i gang og fødselen var i gang.

Var oppe til flere undersøkelser,men ble sendt hjem igjen,veldig slitsomt!!

Lykke til:)

Skrevet

Du får prøve å sove mellom riene, kanskje en paracet hjelper deg til å slappe av. Kanskje du skal prøve å ha sex, kan hende sæden provoserer fram mere fart i riene.. Hvis ikke det har skjedd mer i morra så kan du ta en time med akupunktur..

Skrevet

Jeg hadde ujevne og vonde kynnere i 1 mnd. Ble søvnløs og utslitt. Så holdt jeg på med masrier 1-3 ganger i timen i tre døgn før jeg fikk 3 cm. Sendt hjem en gang og ringte to ganger til føden. Slimproppen gikk andre dag med sterke maserier. Jeg endte med å ta epidural under fødselen for å få sove og hente krefter for jeg var totalt utslitt. Men har fått vite at du ikke skal gå så lenge som jeg, så ring og mas og si du blir sliten!!

Skrevet

Jeg hadde det i en mnd før tuppa kom, ikke helt regelmessige, men de kom med 30-20-10 min mellomrom. Var helt utslitt til slutt :-S

Skrevet

Jeg hadde det i 2 uker natt og dag sist jeg var gravid. Trodde fødselen var i gang, men det var bare masrier. De kom med 4-15 min mellomrom, var fælt. Så kom riene 2 uker etterpå, kjente de var mye kraftigere, og kom hyppigere. Så gikk vannet etter 6 timer, og da bar det til sykehuset =)

Skrevet

bare et spørsmål ang maserier, hvor kjenner/kjente dere det?? altså rygg/mage?

Skrevet

Jeg hadde det natta før fødselen startet med førstemann. Aner ikke hvor lenge man kan gå slik? Det er iallefall ganske slitsomt, så får håpe det enten stopper opp så du får hvilt deg, eller at det går over til ekte rier så du får blitt ferdig med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...