Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27+7 i dag,eller straks 28 da.har gått opp 12 kg.mye det.veide en del fra før også.175 og 85 kg.nå er jeg straks 99.trodde ikke men la på seg så mye når men hadde litt fra før jeg.var ikke veldig tykk men.virker ikke som lege å jordmor har sett på meg som overvektig,men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så individuelt dette med vektoppgang, syns ikke du skal stresse med det så lenge du føler deg i fin form og spiser sånn noelunde sunt:)

Eg lar rett og slett være å veie meg...blir jo fint nødt for det på kontroller da, men har en plan om å la det gå inn ett øre og ut det andre:p

Skrevet

Jeg er 27+5, og har også gått opp ca 12 kg! Prøver å tenke minst mulig på det, for jeg føler at det er mye! Regner med det er fare for at jeg går opp 20-25 kg tilsammen:( Håper de forsvinner fort igjen etterpå!

Skrevet

De fleste går vel opp mellom 6 og 30 kg, så du ligger jo fint innefor 30 kilos grensa=) Så du har jo litt å gå på! Sånn ville jeg tenkt=)

Skrevet

sukk.. jah.. her i gården er det gått opp 15 allerede, og jeg er bare i uke 23... så dette blir tungt.. Har nesten samme vekt i utgangspunktet, litt lavere vekt og mye kortere, er bare 162.. så magen er ganske stor etterhvert. Får nå alt rundt livet og jeg da.. Tynne ankler og stor mage.. hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...