Nivea30 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Det har holdt på siden i går kveld nå, jevnlig hvert 9. min. Holder på å bli sprø. Har ringt sykehuset for å høre, fikk beskjed om at det var normalt at det kunne ta tid, og jeg skulle ring hvis vannet gikk. That's it. Blir litt fortvilet her nå, er det virkelig slik at man kan gå slik som dette i dagesvis??
T*75 -Prinsessa er født! Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde det sånn i nesten tre døgn; mest på nettene og til tider så regelmessig og tett som 3 min mellom og over 1 min lange... Men etter noen timer ebbet de ut igjen, 10 min mellom i noen timer, så fem.... Kjempefestlig. Fikk samme beskjed da jeg ringte føden, det kan holde på sånn lenge og såfremt ikke vannet går, bebisen slutter å bevege seg over en tid eller annet uforutsett skjer er det bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg fikk heldigvis en god natts søvn i natt (etter tre netter omtrent uten pga de hersens maseriene....) men kjenner at det begynner å murre igjen nå. Så vi får bare håpe det går mot fødsel og ikke mer tull og tøys! Lykke til du også, Fixen Varm dusj hjelper!
propelle Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Føler med dere! Håper ting tar seg opp for alvor straks! Er dere på termin eller over? (eller før, for den saks skyld?) Lurer, fordi jeg merker litt av det samme selv, uten at ting har meldt seg skikkelig enda. Termin om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå