Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg prøver og gå ned noen kilo men det ekke lett, spsiser sunt, går tur på en times tid, minst 5 dager i uka.. Men synes det liksom ikke hjelper.. Noen som har noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Småspiser du mye? Jeg har begynt å ta kromtilskudd, for å dempe søtsuget (spiser altfor mye sjokolade) og jammen tok det ikke bort småspisingen min også! Og så har jeg kuttet ut kvelds. Ellers spiser jeg som normalt, men da går jeg faktisk sakte men sikkert ned, ca en halvkilo i uka.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Vet ikke noe om hvordan du går når du er ute og går tur. Mange sier at de er flinke og går tur og forventer resultater. Så oppnår de ingenting fordi de rett og slett ikke går fort nok. Man forbrenner ikke masse av å daffe. Som sagt, sier ikke at du gjør det. Men man forbrenner mer av å jogge enn å gå, ergo man bør spidde opp tempoet når man går. Ellers tror jeg mye ligger i hva man putter i seg og hvor mye. Jeg kan spise alt, teller ikke kalorier. Men jeg må passe på mengdene. Jeg er for eksempel glad i middag og kan gjerne forsyne meg to ganger. Imidlertid bør det holde med en om tanken er å gå ned litt. Derfor står jeg på samma plass ift vekt...
Muffinsmamma Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 kutt ut søtsaker, spis mer frukt, og kutt ut poteter, hvit pasta og ris en periode. erstatt med grov pasta, linser, bønner, andre rotfrukter, bulgur, råris osvosv.... du får jevnere blodsukker og mindre søtsug, og det er langsomme karbohydrater som ikke omdannes sukker og fett i kroppen. good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå