Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, hva man ikke blir bekymret for altså!! Men er det andre som har opplevd at kvalmen bare ble borte rundt uke 10? Sånn over natta? Har fremdeles veldig ømme / vonde bryster, og oppblåst + trett, men er det normalt at kvalmen bare forsvinner sånn? ÅÅÅ, skal bli godt å komme seg til andre tri!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen min forsvant som et trylleslag i uke 8 (bim uke 9) - helt over natta. HERLIG! Jeg tror jeg var 8+3 ca, iflg tidlig UL. Nyt det, er alt jeg kan si. Det er helt normalt, og jeg hørte hjertelyden i uke 12/13 og var på tidlig UL noen få dager etter at kvalmen forsvant (helt tilfeldig, ikke fordi kvalmen var borte), så vi er nok bare heldige, ikke unormale. Velkommen over på 2tri snart!

Skrevet

Å tusen takk for svar!! Det var jammen godt å se at dette er like normalt som alt annet!! Takk, jeg gleder meg veldig til å hoppe inn på andre tri, er 10+2 nå, så det er ikke så lenge igjen =) Skal på UL i uke 12, gleder meg voldsomt til å se spiren!!!

 

Klem

Skrevet

Hei! Jeg er 10+5, så da er vi jo neste likt...Gleder meg også masse til å komme over til 2 trimester..det er så mye usikkerhet nå i begynnelsen! Jeg var også utrolig mye kvalm i begynnelsen, men det kom seg veldig fra uke 10...Synes du skal kose deg og glede deg over å ikke være kvalm mer, for det er jo noe av det værste som fins...

Masse lykke til videre!

Skrevet

Opplevde det med første mann!! Var nøyaktig 10 fullgåtte uker da kvalmen forsvant over natten:-) Fantastisk, og jeg hadde ikke vett til å være bekymret engang siden jeg ikke hadde peiling på alt som kunne gå gale den gangen, men alt gikk fint så det var heller ingen grunn til bekymring:-) Nå er jeg 9+2 og kvalmen er betraktelig bedre, men får noen fæle tilbakefall enkelte dager hvis jeg spiser "feil" frokost:-)

Skrevet

Lykke til på UL! Jeg fikk livet tilbake da kvalmen forsvant... Før det gikk jeg rundt og var konstant kvalm i tre uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...