*1+1=2 små* Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 lille blir 5 mnd. omikke så lenge og natt til søndag overnattet hun borte for første gang! Jeg var nok mye reddere enn hun, men roet meg fort når jeg viste at jeg hadde mulighet til å gi beskjed om at de må levere henne hos meg;) Gikk veldig bra, var uten smurfen fra 8 i går til 10 i dag tidlig, sov dårlig og savna henne men er alikevel veldig stolt over at jeg greide det! Tante og onkel var sååå stolte, hehe og flinke!
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Så fint at det gikk greit! Kan tenke meg at det er rart første gangen man skal overlate småtten til andre for en hel natt. Har ikke prøvd det selv ennå, men den dagen kommer jo for oss også etterhvert. Det er nok som du sier ofte verre for foreldrene enn for barnet.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 er litt deilig når de overnatter synes jeg! stoler da på de som passer på småen.. jeg er mye alene med barna pga pappaens jobb. må av og til ha avlastning og hjelp.. da er min søster god og ha... så stiller jeg som barnevakt for hennes søte små når hun trenger det.. min baby var 5 uker første gangen hun sov borte.. jeg var kjempe sliten med en gutt på 2 år som har astma og baby med kolikk.. gikk kjempe fint..
Påtjukka og Tobias Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg også hadde lille prinsen min hos tante og kusine fra igår til idag.. Han er straks 7 mnd så det var kanskje på høy tid at han overnattet borte. Jeg grudde meg no så j.... hihi Men det gikk jo så bra Var nok værst for mamma og pappa ja...lille prinsen bare kose seg han.. hihi Og må jo innrømme at det var litt godt med litt fri
*1+1=2 små* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 nå som 1. gangen er unnagjort hjelper det jo, så nå kommer det til å bli lettere å gi henne bort over natta og regner med at jeg kommer til å bli roligere hvor hver gang:) Hun har jo godt av det, er jo uansett redd for at hun blir for avhengig av meg siden pappan er lite hjemme for tiden
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 ja, første gangen er litt skummelt:) snuppa mi har begynnt med overnatting til pappan sin nå, andre natten i natt, savna henne men klarte å kose meg max også) å må nå bare venne meg på det, snuppa trenger oss begge så)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå