Gå til innhold

Er jeg kjiiiiiiip??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke baker kake til bursdag? Er ingen kakemonster og lager heller en god middag. Har i tillegg bakt kanelsnurrer og skal lage muffins til ungene. Mååååå man ha kake liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, man må ha kake!

(synes jeg da)

Men du trenger bare en og er det barnebursdag så kjøper du Toro Langpanne sjokoladekake og ferdig glasurmix. Så er du i boks!

Gjest irismor
Skrevet

Nei synes ikke det jeg. Hater å bake.

Snuppa har snart bursdag, da blir det servert pølser, is og muffins. Thats it.

Skrevet

Neeei! Det rekker da i massevis.

Skrevet

Muffins og kanelsnurrer går under kake-kategorien mener jeg.

Skrevet

Din bursdag jo, trenger ikke å ha noe du ikke vil ha da:)

Skrevet

Nei, overhodet ikke kjip! :-)

Bare jeg får pastasalat så! he he he!

Skrevet

har du noen bakeglade venner kanskje? på 2 års dagen til nemi så bakte vi muffins :) du er ikke kjip som ikke vil lage kake da :)

Skrevet

Har bare bedt min far med famile og svigers. Mulig svigermor har med kake som vanlig..... hehehe men denne gangen ble de bedt så sent at jeg tviler. Hater rester av kaker..... Satser på at de kjenner meg såpass godt nå at de blir fornøyd med den deilige middagen de får servert.

Barna pleier å få bursdagskake da så det er sagt:)

Skrevet

Synes da muffins og kanelsnurrer går fint under kake-kategorien jeg =)

Skrevet

nei, man må ikke ha kake. kanelsnurrer og muffins er jo ikke langt unna kake da

Skrevet

Enig med andre over her, muffins og kanselsnurrer går under kake :-) Dess må det være opp til enhver hva man vil servere. Synes enkelte tar helt av når det gjelder kaker. Får jo helt prestasjonsangst når man ser kapteinsabeltan kaker og bamsekaker osv :-)

Det jeg har fått aller mest omsetning på i en barne bursdag var faktisk smurte lefser! Hadde kjøpt marsipankake til 600kr!!!! Bakt sjokoladekake, boller osv, men lefsene ble ribbet bort etter 5min! Så det enkle er ofte det beste hehe!

Skrevet

Absolutt ikke,, kanelsnurrer er jo noe av det beste som finnes *namnam* og muffins er da kake :)

Synes det hørtes supert ut jeg! men så er ikke jeg noe skikkelig kakemonster heller da.. Jeg har havnet i en skikkelig kakefamilie nå å blir nesten sinnsyk av alle de rare kakene som bakes til bursdager hehe..

Skrevet

Jeg er et kakemonster, og jeg går god for kakene dine. Muffins og kanelsnurrer sorterer under kakekategorien. Vel bakt!

Skrevet

Muffins og kanelsnurrer er kaker! Trenger ikke mer.

Skrevet

Du er ikke kjiip, nei :o)

Kanelsnurrer er dessuten bedre enn all slags kaker spør du meg.

ELSKER det!!

Skrevet

Samme her. Både kanelsnurrer, muffins, boller og vaffler defineres som "kake". Ellers er gele med jordbær og lys en grei erstattning for fødselsdagskaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...