Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Som ikke baker kake til bursdag? Er ingen kakemonster og lager heller en god middag. Har i tillegg bakt kanelsnurrer og skal lage muffins til ungene. Mååååå man ha kake liksom??
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jepp, man må ha kake! (synes jeg da) Men du trenger bare en og er det barnebursdag så kjøper du Toro Langpanne sjokoladekake og ferdig glasurmix. Så er du i boks!
Gjest irismor Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Nei synes ikke det jeg. Hater å bake. Snuppa har snart bursdag, da blir det servert pølser, is og muffins. Thats it.
Patetica fåkksi Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Muffins og kanelsnurrer går under kake-kategorien mener jeg.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Din bursdag jo, trenger ikke å ha noe du ikke vil ha da:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Nei, overhodet ikke kjip! :-) Bare jeg får pastasalat så! he he he!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 har du noen bakeglade venner kanskje? på 2 års dagen til nemi så bakte vi muffins du er ikke kjip som ikke vil lage kake da
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Har bare bedt min far med famile og svigers. Mulig svigermor har med kake som vanlig..... hehehe men denne gangen ble de bedt så sent at jeg tviler. Hater rester av kaker..... Satser på at de kjenner meg såpass godt nå at de blir fornøyd med den deilige middagen de får servert. Barna pleier å få bursdagskake da så det er sagt:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Synes da muffins og kanelsnurrer går fint under kake-kategorien jeg =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 nei, man må ikke ha kake. kanelsnurrer og muffins er jo ikke langt unna kake da
*Vetlis* Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Enig med andre over her, muffins og kanselsnurrer går under kake :-) Dess må det være opp til enhver hva man vil servere. Synes enkelte tar helt av når det gjelder kaker. Får jo helt prestasjonsangst når man ser kapteinsabeltan kaker og bamsekaker osv :-) Det jeg har fått aller mest omsetning på i en barne bursdag var faktisk smurte lefser! Hadde kjøpt marsipankake til 600kr!!!! Bakt sjokoladekake, boller osv, men lefsene ble ribbet bort etter 5min! Så det enkle er ofte det beste hehe!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Absolutt ikke,, kanelsnurrer er jo noe av det beste som finnes *namnam* og muffins er da kake Synes det hørtes supert ut jeg! men så er ikke jeg noe skikkelig kakemonster heller da.. Jeg har havnet i en skikkelig kakefamilie nå å blir nesten sinnsyk av alle de rare kakene som bakes til bursdager hehe..
Safir Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Jeg er et kakemonster, og jeg går god for kakene dine. Muffins og kanelsnurrer sorterer under kakekategorien. Vel bakt!
Mrs. X Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Muffins og kanelsnurrer er kaker! Trenger ikke mer.
Alba44 Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 Du er ikke kjiip, nei ) Kanelsnurrer er dessuten bedre enn all slags kaker spør du meg. ELSKER det!!
___ Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Samme her. Både kanelsnurrer, muffins, boller og vaffler defineres som "kake". Ellers er gele med jordbær og lys en grei erstattning for fødselsdagskaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå