☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 vi driver å pusser opp badet, vi gjør meste parten selv men må ha hjelp av rørlegger til å bytte plass på noen rør... er så redd for at man kommer til å få en sjokk regnig av de noen som har pusset opp bad og vet sånn ca hvor mye man kan forvente at det vil koste? (vet at det er vanskelig å si hvor mye det blir men bare sånn ca)
Gjest irismor Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Er ikke sikker, vet bare at det lønner seg å ha "hvit"rørlegger. I tilfelle det skulle bli noe krøll med badet senere.
Fire småtroll Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Alle håndtverkere er dyre for tiden, de har skikkelig gode tider... Nå har ikke jeg hatt rørlegger, men både snekker og elektriker, der ligger det på ca 380 kr timen pluss moms. Men som nevnt før her, bruk hvit arbeidskraft med de riktige sertifikatene på bad, fryktelig kjedelig om det blir lekkasje og forsikringsselskapet nekter å dekke det fordi du ikke har kvittering på hvem som har gjort det.
*Vetlis* Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Ca 850kr timen pluss deler. Men er det bare en liten jobb, ville jeg vurdert å fått noen til å gjøre det privat gitt :-)
Fire småtroll Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Oi, da må det være lokale forskjeller, kanskje du bor i et spesielt presset område...? Spurte akkurat mannen min her nå og han sa at her i byen tar rørleggerene i overkant av 400,- i timer pluss moms.
*Vetlis* Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 bor i Tønsberg. Jeg spurte nettopp mannen min, han har jobbet som rørlegger i snart 20år. Men mulig de ligger over andre i pris? Han jobber i det største firma i Tønsberg tror jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå