Gå til innhold

UL i Bergen? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke til legen før 19 mai! Og så etter det får jeg henvisning til innvendig ul hos gynekologen.. Får sikkert ikke time før i juli da. Hadde en MA i desember så derfor har jeg lyst å sjekke at det faktisk er noe som lever inni der så snart som mulig. Hvem ringer jeg til for å få time? Og er det like lang ventetid? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har time til ul i mai, men klarte ikke å vente. Var så bekymret..Jeg drev å sjekket litt på nettet og prøvde å få time hos Volvat..der kostet det 1100 eller noe sånt og var 14 dagers ventetid. Så prøvde jeg Aleris på bryggen, så på nettet at gynekologen bare var der om onsdagene, men legesekretæren sa at jeg kunne få time hos vanlig lege for hun hadde også ultralydapparat! Fikk time på dagen!! og det kostet 675 kr. Kjempe service på alle måter og en fantastisk grei og forståelsesfull lege!! Anbefales virkelig på det varmeste.

Skrevet

ååå er det sant?? Det hørtes jo kjempebra ut! Sjekket litt utom Aleris og der stod det at gravide ikke fikk time før ca uke 14?? Jeg er bare 6 uker på vei... Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Da tror jeg de mener vanlig svangerskapskontroll. Jeg sa bare at jeg var gravid og at jeg ville ha en tidlig ultralyd. Jeg var akkurat 9 uker da jeg var på ul. Tror jeg ville ventet til jeg var 8 uker pga at de ikke alltid ser hjertet så tidlig som 6 uker, og da ville ihvertfall jeg blitt enda mer bekymret..men jeg er litt hysterisk denne gangen, så du må selvfølgelig velge det som er best for deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...