Gå til innhold

UL i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke til legen før 19 mai! Og så etter det får jeg henvisning til innvendig ul hos gynekologen.. Får sikkert ikke time før i juli da. Hadde en MA i desember så derfor har jeg lyst å sjekke at det faktisk er noe som lever inni der så snart som mulig. Hvem ringer jeg til for å få time? Og er det like lang ventetid? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo forsøke Volvat eller Majorstuaklinikken. Vet ikke om de gjør det der, men det er jo verdt et forsøk. Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg var på majorstuaklinikken da jeg var i uke 8. koster 1200 kroner da...men for meg var det verdt det...

Skrevet

i forige svangerskap hadde jeg UL på privatklinikken Omnia i Bergen. Lå på danmarksplass :o) Hun kunne faktisk sekjønnet og hennes termin ble bare gått over med en dag.... mens jeg gikk en uke over ord. UL termin... :o) husker ikke hva hun het, men tror det bare er en kvinnelig gyn. der.... og det kostet ca 600kr for ca 2,5 år siden...

Skrevet

de har UL på volvat iallefall

Skrevet

Det hørtes jo kjempebra ut! Hvor langt var du på vei når du var der??

Skrevet

meg??? jeg var 12 uker :o)

Skrevet

Ja, det var deg ja.. ;) Jeg er jo bare 6 uker da og etter som jeg forstod det så tok de ikke inn gravide før ca uke 14..

Skrevet

Dette har du krav på å få gratis på kk!!! Snakk med legen din, få en tidliger time. Du har rett til å bli sjekket ekstra når en har hatt problemer tidligere. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...