mei&mi + marcus :) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Skal ikke til legen før 19 mai! Og så etter det får jeg henvisning til innvendig ul hos gynekologen.. Får sikkert ikke time før i juli da. Hadde en MA i desember så derfor har jeg lyst å sjekke at det faktisk er noe som lever inni der så snart som mulig. Hvem ringer jeg til for å få time? Og er det like lang ventetid? Noen som vet?
O&Os_mamma Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Du kan jo forsøke Volvat eller Majorstuaklinikken. Vet ikke om de gjør det der, men det er jo verdt et forsøk. Lykke til!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg var på majorstuaklinikken da jeg var i uke 8. koster 1200 kroner da...men for meg var det verdt det...
BitteLiten *har født* Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 i forige svangerskap hadde jeg UL på privatklinikken Omnia i Bergen. Lå på danmarksplass ) Hun kunne faktisk sekjønnet og hennes termin ble bare gått over med en dag.... mens jeg gikk en uke over ord. UL termin... ) husker ikke hva hun het, men tror det bare er en kvinnelig gyn. der.... og det kostet ca 600kr for ca 2,5 år siden...
mei&mi + marcus :) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Det hørtes jo kjempebra ut! Hvor langt var du på vei når du var der??
mei&mi + marcus :) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Ja, det var deg ja.. Jeg er jo bare 6 uker da og etter som jeg forstod det så tok de ikke inn gravide før ca uke 14..
maiprinsen Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Dette har du krav på å få gratis på kk!!! Snakk med legen din, få en tidliger time. Du har rett til å bli sjekket ekstra når en har hatt problemer tidligere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå