Skogro Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Her er vi oppe grytidlig, jeg setter ut bøtter med løv og flagg i porten, og vi gjør oss istand for å dra til byen å se på barnetoget kl 10:) De store tar buss fra skolene... Tar gjerne en kopp kaffe/noe å bite i hvis vi får plass noe sted,da....Så på sykehjemmet og besøker svigerfarmor. Er som regel inom en tilstelning på en av skolene til ungene Kl 15 drar vi for å se på russetoget(som regel)...og de største drar på tivoli. Tar oss en tur hjem for å slappe av og skifte til noe annet enn bunad som regel På kvelden tar vi med alle 5 ungene og spiser på restaurant....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 I år er første gang junior skal gå i tog.. Det blir morro.. Hva vi skal gjøre etter det vet jeg ikke.. Hadde verandaen vår vært klar, så skulle vi bedt hit familien på grilling..
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 i år blir det noe helt annet en åra før.. da lå eg fyllesyk på 17.mai... men i år skal vi sikkert til skolen der sambo gikk når han var barn og feire der, med svigers. blir vel middag, tog, spise massse is!!! å se på leker..
hit og dit Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Eg har ikkje feira 17. mai sidan eg var liten. Har enten jobba, vert på båttur eller sove. I år er det første gang me skal feire med unge, men siden me ikkje er i Norge så blir det ikkje så tradisjonelt. Studentsamfunnet skal lage til grillfest, med mykje mat og kaker. Så me går sikkert dit på ettermiddagen. På formiddagen så blir det å sitte i joggeklærne og lese til eksamen,
LadyLuck & Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 tradisjonen er at hele familien (min mors side) møtes og ser hovedposisjonen i byn, og så går jeg (og mine) mamma og brodern å spiser, men i år dropper vi det tror jeg (to vogner, skrikete unger.. *Grøss*) så blir vel barnetog med søstra til sambo eller kosedag og lusj hos mamma..
Mamma`n til turbo Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Deilig frokost med besteforedrene mine som kommer den 16, ned til byen for å se på barnetoget sammen med snuppa og pappaen hennes. Kose oss masse og skjemme henne uendelig mye bort:-) K 18 reiser hun nemlig på en 10 dagers tur med bestemoren og oldeforeldrene.. gruer meg veldig til hun drar. På kvelden er det tapasfest hjemme hos meg med gode venner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå