Gå til innhold

Hvordan feirer dere 17 mai da,jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi oppe grytidlig, jeg setter ut bøtter med løv og flagg i porten, og vi gjør oss istand for å dra til byen å se på barnetoget kl 10:) De store tar buss fra skolene...

Tar gjerne en kopp kaffe/noe å bite i hvis vi får plass noe sted,da....Så på sykehjemmet og besøker svigerfarmor.

Er som regel inom en tilstelning på en av skolene til ungene

Kl 15 drar vi for å se på russetoget(som regel)...og de største drar på tivoli. Tar oss en tur hjem for å slappe av og skifte til noe annet enn bunad som regel

På kvelden tar vi med alle 5 ungene og spiser på restaurant....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år er første gang junior skal gå i tog.. Det blir morro..

Hva vi skal gjøre etter det vet jeg ikke.. Hadde verandaen vår vært klar, så skulle vi bedt hit familien på grilling..

Skrevet

i år blir det noe helt annet en åra før.. da lå eg fyllesyk på 17.mai...

men i år skal vi sikkert til skolen der sambo gikk når han var barn og feire der, med svigers. blir vel middag, tog, spise massse is!!! å se på leker..

Skrevet

Eg har ikkje feira 17. mai sidan eg var liten. Har enten jobba, vert på båttur eller sove. I år er det første gang me skal feire med unge, men siden me ikkje er i Norge så blir det ikkje så tradisjonelt. Studentsamfunnet skal lage til grillfest, med mykje mat og kaker. Så me går sikkert dit på ettermiddagen. På formiddagen så blir det å sitte i joggeklærne og lese til eksamen,

Skrevet

tradisjonen er at hele familien (min mors side) møtes og ser hovedposisjonen i byn, og så går jeg (og mine) mamma og brodern å spiser, men i år dropper vi det tror jeg (to vogner, skrikete unger.. *Grøss*) så blir vel barnetog med søstra til sambo eller kosedag og lusj hos mamma..

Skrevet

Deilig frokost med besteforedrene mine som kommer den 16, ned til byen for å se på barnetoget sammen med snuppa og pappaen hennes.

Kose oss masse og skjemme henne uendelig mye bort:-)

K 18 reiser hun nemlig på en 10 dagers tur med bestemoren og oldeforeldrene.. gruer meg veldig til hun drar.

På kvelden er det tapasfest hjemme hos meg med gode venner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...