Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ingen tråd for uke 19, burde kanskje fått igang en? Har selv ikm ca 9 mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikm ca.9 mai her også ;o) Litt usikker pga ujevn syklus to siste mnd...

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM i overgangen mellom uke 19 og 20. Litt usikker på syklusen...

Skrevet

Dytta opp lista for uke 19 nå. Skal ligge rett under her nå.

Skrevet

vil gjerne skrive meg på lista men hvordan gjør jeg det?må jeg skrive ned alt som står der eller finnes det en enklere måte?er helt grønn på data:-)

Skrevet

Du må kopiere alt i siste svarvindu (nederst) ved å markere al tekst og trykke ctrl og c. Trykk så på svar på innlegg og klikk deg inn i ruten slik at skrivestreken blinker så trykker du ctrl og v. Sktiv spå ditt navn der du hører hjemme.

Skrevet

jeg fant det ut.eller det var sambo som hjalp meg;-)hehe

men takk for hjelpen:-)

Skrevet

heihei!! jeg har ikm på tirsdag 6. mai. er så spent!! dette er 2pp etter at vi mistet og jeg har veldig lyst at det skal klaffe nå! skal la være å teste før ikm nå for det gjorde jeg forrige pp og det var skikkelig nedtur å få neg test..

Skrevet

Slenger meg på her, skal teste 9 mai....fikk satt inn to flotte egg på fredag morgen hos Nordica i København:-) Lykke til til dere andre:-)

Skrevet

så spennende!! håper det går bra! du må ha masse lykke til, og det gjelder alle sammen her inne!:)

Skrevet

dytter litt jeg. bare en uke igjen til vår uke!! gleder meg!:)

Skrevet

Jeg har også IIKM neste uke.. Gleder/gruer meg sånn :) TR er ventet mandag 5 :/

Håper det klaffer for dere alle sammen snart :)

Skrevet

Jeg har ikm ca. 8 mai. Er min første pp med barn nr.3

Er spennende dette her.

Skrevet

jeg har ikm i uke 19 akkurat, jeg har 11 mai. er ferdig med el nå. er 1.pp så dette går som det går, stresser ikke enda

Skrevet

hehe. når jeg var i min 1pp så sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle stresse med å bli gravid. det skjer når det skjer tenkte jeg. men uken før ikm ble jeg helt gal:P tenkte kun på testing og symptomer etc.. nå er jeg i 2pp og jeg tenker bare på baby og svangerskap og hvordan jeg skal fortelle det når jeg blir gravid osv.. er blitt helt tullerusk:) må le av meg selv noen ganger. hihi. håper ikke du blir sånn som meg=) hehe. lykke til ihverfall!!

Skrevet

Da var jeg på rugedag 7, tiden går super tregt,..ingen symptomer lenger,...bare veldig trang til å gråte før i dag;-)

Skrevet

jeg er på tiende deg etter el og jeg har ikke et eneste symptom:( så det har nok ikke klaffet denne gangen heller.. gidder i allefall ikke kaste bort en test med mindre mensen er forsinket. krysser fingrene men er ikke så veldig positiv. får håper det går bedre med resten av dere her:) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...