lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 har 3 uker igjen til termin, å har i d siste begynt å plages m kvalme, det kommer å går. flere som har det slik?
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ja, jeg plages en del.. spesielt om kvelden og om morgenen.. Våkna kl 07 i morges med skikkelig kvalme, trodde nesten det skulle gå galt.. fysj. Har 11 dager igjen til terminen.
mamma18juni08 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 heisann jeg har 8 uker igjen til termin..eg kjempe kvalm når jeg er i et rom som er for varmt eller visst jeg stresser mye..blir skikkelig dårlig svimmel og svetter og holder på å kasteopp:(
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 har det på samme måte som mamma18juni08.. har åtte uker igjen på tirsdag..Kjempe kjekt:P men det hører vel med tenk eg..
maiprinsen Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Slenger meg på her jeg... Begynte med postafen igjen for 2 dager siden. Har 28dager til termin. Men gått sånn små kvalm frem og tilbake i flere uker, pluss at magasjauen slo til igår. :-( Men bra idag..ingen feber tror jeg. Sov i hele går og attpå til i hele natt frem til kl 13 idag. *flaut* Men er en dårlig så er en dårlig... Men et tips jeg fikk fra legen min på kvalmen nå på slutten... SOV MASSE!!! Er kroppen sin måte å gi beskjed om at vi nærmer oss en tørn som trenger mye energi, og at vi trenger hvile nå på forhånd. Ellers så er det å ete ete ete..... Forresten ikke måtte tatt kvalmestillende idag. *jippi!*
endagimai HØYGRAVID Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Skriver meg på her og.. Kjenner meg veldig godt igjen i maimammas innlegg her. Hjelper å hvile masse.. og ha noen postafen på lur..
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Har 3 1/2 uke igjen til termin, og JA kvalm er jeg. Merker det spesielt når jeg sitter og magen kommer litt i klem/bøyer meg fremover. Det er nok trangt om plassen inni der, og mye som blir flyttet på og dultet borti av den lille. For min del er magen ganske høyt oppe, vil det ikke bli litt bedre når den synker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå