snart tobarns Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 har ei uke til termin, og synes nesten ikke jeg har hatt hverken mye kynnere eller murringer de to siste dagene. var så optimistisk før helga, da jeg hadde skikkelig mageknip også. noen som har opplevd at "opptakten" har vært roligere, men likevel gått i fødsel, liksom...? vet at ungen blir roligere like før, men noen som har hatt roligere mht kynnere og murring også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå