Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg spurte ei venninne, og hun anslo at hun hadde brukt rundt 20 000 kr på klær til babyen det første året. Ei anna venninne mente at hun hadde brukt ca 15 000 kr. Er det bare jeg som synes det høres mye ut?? Hvor mye sånn ca tror dere at dere brukte første året??
Påtjukka og Tobias Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Helt sikkert alt for mye!! Orker ikke engang prøve å finne det ut...hihi...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Veldig lite. Herregud, 20 000 kr?? Utrolig...! Jeg brukte vel ett par tusen på hele året jeg da...fikk jo de dyreste klærne i gave, som utedress etc :-)
mamma&urokråka Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 tja.. har nesten ikke brukt noe. Har en fetter vi har arvet av. Men regner med at når gutten vår blir 1 år, kan han ikke arve mer, for fetteren var en urokråke som fikk hull og grønske på alle knær osv.. hehe. Håper ikke vi bruker mer enn 1000 kr i mnd hvertfall. Syns egentlig det er for mye, men noe tøy er jo dyrt (som parkdress og sånt) så blir vel 1000 kr mnd i gjennomsnitt i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå