har spire i magen min Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg er fra Hønefoss og lurer på om det er flere fra Hønefoss her??
har spire i magen min Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 så gøy:O) jeg er fra hønefoss men bor på jevnaker da:) er prøver på barn nr 2:) gikk veldig lett forrige gang, men er forberedt på at ting kan ta tid, men har enda ikke vært prøver så lenge da:) slutta med ppiller 10 mars, men har fått tilbake skikkelig mens etter ppilleslutt. så er i gjenge igjen. venter mens den 2 mai, så dette blir spennende. har en gutt fra før som er 3 år:) synes han skal få et søsken, selv om jeg helt frem til nå har vært bestemt på at jeg ikke ville ha flere. men ting forandrer seg når minnnene fra forrige fødsel har lagt seg...(forrige fødsel endte i litt dramatikk, svangerskapsforgiftning og hastekeisersnitt nesten en måned før tida). så det var endel å svelge på engang. men har fått lysta tilbake på en ny graviditet:) du da??
flypapir Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg kommer ikke fra hønefoss, men skal føde der dersom alt går slik vi ønsker... Bor på Grua vi da og er også prøvere med nr.2..
har spire i magen min Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 så koselig da:)) ja mange fra den kanten som føder her:)
lene p Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 jeg bor i hønebyn jeg da:) jeg har ingen barn ennå.mistet 3 ganger.2 spontan og sist gang "i fjor" var jeg gravid utenfor.og det var veldig tungt og kjipt å fordøye.men man kommer seg videreog nå vil vi prøve å få en liten en:) har prøvd siden aug-07 da,men ting tar tid skjønner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå