Gå til innhold

Han våkner 0445.7 mnd, Noen med samme erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er snart 7 mnd. Vi legger ham til fast tid hver kveld kl 1930. Han ligger på mørkt rom og sover helt til i fire fem tida og da er han våken..er vi heldig så sovner han etter å ha fått pupp men det er skjelden..Noen med samme erfaring her..noen gode råd å gi:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen råd, men vår gjør også det... Han får ikke pupp og vi tar han ikke opp for han ligger bare og prater med seg selv. Det hender han sovner igjen men ikke alltid... Vi legger han forestten kl 1900.

*dytter*

Skrevet

Gir jenta mi smokken når hun våkner i firetiden, så sover hun til 07 :)

Skrevet

Her er det tydeligvis morgen kl 5... En sjelden gang "glemmer" hun seg og sover til 6 ( hurra!). Hun er 6 mnd og legger seg kl 18. Har prøvd å legge henne senere, det har ikke noe å si...

Tar gjerne i mot råd jeg og.

Skrevet

Har dessverre ingen råd, men ville bare si at sånn er det her også..

Snart 7 mnd og legger seg mellom 19-1930 og våkner ved 5-6 tiden.

Prøver å gi han smokken men han blir stort sett liggende våken og "surre" litt.

Han er rett og slett ferdig med å sove på den tiden. Da starter morgenen for oss.

Men jeg tar han heller ikke opp med en gang, han kan gjerne ligge å slappe av en god stund før han "sier" ifra.

Skrevet

Snuppa vår trenger bare 9 timer søvn, så vi må rett og slett legge henne klokken 21.30. Tar litt tid før de kommer inn i en slik ny døgnrytme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...