hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vet noen om det er spesielle symptomer på tvilinger? I følge kalenderen er jeg nå startet på min 10. uke, men har allerede fått bra kul på magen. Er slank ellers, men redd det bare er fett... LIkevel rart at det samler seg i en hard kul på magen. Graviditeten har hittil slått meg helt ut... Trøtt som ett dyr, må helst ha ettermiddagslur på 2 timer, og kvalm i tide og utide...Kan ikke huske jeg var så utslitt med førstemann... Min siste menstruasjon var noget rar... Blødde bare litt dag 1, ingenting dag 2 og litt dag 3... Ca 14 dager etter dette kan jeg huske jeg kjente eggløsning, så derfor er vel sjansen for at jeg er 4 uker lenger enn beregnet liten..? Oxo var det huden! HErregud, jeg ser ikke ut! PIZZATRYNE! Hva gjør jeg? Går det over? I såfall når??? Jeg er 23 år men føler meg som jeg er 40!!!!!!!!!!! Dette blir min siste!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 måtte bare le.... sorry..... men det høres ut som om du føler deg like lekker som meg he he
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hei! Føler med deg, men vit at du ikke er alene...Når det gjelder stor kul på magen, så kom den mye fortere hos meg denne gangen en ved forrige graviditet..Nå er jeg 10+5, og har også fått en fin kul på magen som er vanskelig å bortforklare...Sist gikk jeg i mine vanlige olabukser til jeg var 16-17 uker på vei...Det kan jeg nok bare glemme denne gangen! Mange av mine venninner har også gått rundt og trodd at de skal ha tvillinger pga stor mage tidlig, men det har ikke stemt på ul. Så tror nok vi er ganske normale ja... Når det gjelder "pizzatrynet", så pleier det heldigvis å gå over utover i svangerskapet. Sist gang fikk jeg etter 3 mnd hvor jeg så ut som en fjortis i huden, den flotte huden uten en eneste prikk..Trøster meg med det!!! Lykke til, og hold ut, det blir bedre....
tvillinger i oktober Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei jeg er 16+5 med tvillinger.. I fra uke 4 var jeg konstant kvalm,sov nesten hele tiden,ikke opplagt i det hele tatt. Fikk mage ganske fort,kjente symptomer på div ting tidligere enn normalt... Tenkte ikke tanken på att det kunne være tvillinger siden ingen har/er tvilling i slekten vår.. Va på ultralyd i uke 7,fikk da vite att vi ventet tvillinger, legen sa det va helt normalt å være "dårligere" når vi ventet to... I uke 9 måtte jeg kjøpe nye bukser for de gammle fikk jeg ikke igjenn.. I dag er det mammakler som må til :-) Lyke til,kan hende der e 2 små der inne :-)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Du beskriver meg jo =)=)=) Herregud så lekker jeg føler meg for tiden =( MEN,jeg også er usikker på forrige blødning,om den "gjelder" liksom...Noen som vet/har erfaring med dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå