FrøkenSnellen Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg har ei 10 uker gammel datter som virker plaget av et eller annet. Hun gråter/sutrer ofte, men har også perioder hvor hun smiler og virker fornøyd. Hun virker mest plaget etter amming. Hun gulper mye, og svelger ofte gulpen sin. Dette plager henne veldig. Det eneste som hjelper når hun skriker som værst er å bære henne på magen over armen min. Da kommer det som regel masse gulp med slim i... Hun har også veldig bløt avføring og ofte avføring. Noen ganger er det slim her også. Hun klarer heller ikke å falle til ro når hun skal sove. Bruker lang tid på å få henne i søvn, og spesielt på dagen. Sover ikke lenge om gangen og våkner ofte av at hun har vondt. Natten sover og ammer hun greit uten skriking, men jeg hører av og til at hun ligger å brekker seg.. Noen som har noen ide til hva det kan være? Har lest både om kiss og reflux...
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 kanskje du spiser noe hun ikke tåler? jeg ville ringt legen i tilfelle..?
FrøkenSnellen Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Skal til legen med henne i morgen. Håper på å bli videresendt til barnelege. For dette har pågått ei stund.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 huff ja, får håpe det da.. ikke moro når barna blir syke.. Håper dere finner ut av det. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå