Silja FullFres McQueen Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Smurte inn Minsten før han la seg igår, og hørte kun et par-tre host.. I tretida begynte han å hoste skikkelig, da smurte jeg han inn igjen. Etter fem-ti minutter var det over. Så tusen, tusen takk! =D
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det hørest fantastisk ut! Jeg har hatt en våke-natt delux, hadde tenkt å prøve mentholatum etter at jeg las innlegget ditt i går kveld. Men vi greidde ikke å skaffe det. Skal så absolutt kjøpe det i morgen!
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, det syns jeg du skal! Hehe.. Funker som fy.. Minsten var storfornøyd da han våkna i morrest, siden han ikke hadde hosta i hele tatt i natt nesten.. =D
Gjest mphs Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Det bruker jeg også på jenta mi med en gang hun blir snørrete eller hoster og som regel har det fungert hver gang. Har gitt dette tipse til hun som driver barnehagen og de andre foreldrene og de sier at det fungerer for dem også.
Leona* Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Kjøpes det på apoteket? Og hvordan brukes det? Tror jeg har hørt en gang at det kan smøres under føttene...? Fant ikke tråden fra i går, så jeg bare lurte litt
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Kjøpes på apoteket ja. Smøres inn under føttene. Ha på sokker etterpå, voilà. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå