Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Er ikke lenge siden Fretex kom til byen, men har enda ikke vært der. Tenkte ta meg en tur... Er ikke meningen å støte noen her, men jeg aner virkelig ikke...Er det slik at alle kan handle der uansett hvilken økonomi man har eller er det "kun" for de som ikke har så mye å rutte med?
☆Anonymia☆ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 jeg handler ikke der men de er fordi vi ikke har det lenger..
Nit@™ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Handler ikke klær der, men sjekker ut bøker i blandt. Noen ganger kommer jeg over bøker som jeg har lyst på.
prekæs Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Vel. Selv har jeg sett mennesker på fretex som jeg vet har penger nok, men likevel liker å gjøre kupp:) Ta deg en tur å se.
Gjest irismor Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Har faktisk vært på fretex og kjøpt ting til hytta. Noen pynteting og lysestaker i smijern.
Musemor med tre søte små Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Fretex samler inn klær vasker og reparerer dem, og selger deg igjen til inntekt for frelses armeen. Alle kan handle der, uavhengig av inntekt. Du kan finne bra ting der, men det er også veldig mye rart. Har handlet der før karnevall en det ganger.
Gjest dagdrømmer Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Det er fritt fram for alle det:) Gjenbruk handler ikke bare om økonomi, miljøet har nok også godt av at ikke alt havner i søpla med en gang vi går lei. Har en svigerinne som alltid finner masse flott der, hun er kjempestilig.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg er av og til innom fretex, men finner ikke noe pent barnetøy eller klær til voksne lengre, så har ikke kjøpt noe det siste året. Jeg handlet endel fine babyklær der når jeg var gravid..men angrer litt fordi jeg fikk jo så mye fint i gaver...så da ble det ikke brukt så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå