Gå til innhold

Huff dette er skikkelig tungt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to jenter på 1 og 3 år var gravid nå tidligere i år men spontan aborterte, satte inn en spiral som skal sitte i 5 år, overallt er det gravide, både familie og venner, føler at dette er så tungt, vil også gå gravid og få en liten til, har jo verdens beste barn sen før av så det går ikke på det, mannen min vil ha nr 3 men ikke akkurat nå, han synes at det passer perfekt at vi da prøver igjen om 5 år når spiralen skal ut for da har jo begge barna begynnt på skolen før nr 3 kommer, er jo enig i det og det kommer jo være utrolig godt å bare ha 1 baby og tenke på og bare 1 og skifte bleie på så vet at jeg kommer til å synes det er kjempe godt og være veldig gla at jeg ventet når nr 3 da kommer, men 5 år høres ut som en hel evighet!! som sagt så er det så mange gravide rundt meg akkurat ¨nå og jeg blir rett og slett litt deppa med tanken på at det er så lenge til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror d er d beste å vente som mannen din sier..du har tross alt to små som trenger deg..å d hadde blitt ganske tett mellom nr 2 og 3..

den tunge tiden du har nå går nok snart over..tenk så travelt du hadde fått d..

nei,ta å kos deg med dine søte små du..da kan du være der 1005 for de..så kan du kose deg med nr 3 når den tid kommer..å da har du og bedre tid til den..

Skrevet

tusen takk for svar :) det hjalp :)

Skrevet

Hei!

Jeg har selv to jenter født med knapt to års mellomrom.

Husker spesielt godt tiden da de var 1 og 3, som en meget intens og til tider slitsom periode. Begge to krever mye oppmerksomhet og stell, krevende med legging, våkning om natta osv osv. Minst en bruker bleie fortsatt, må hjelpes med klær og mat - you name it.

Først da minstemann ble ca tre år begynte jeg for alvor å føle at vi fikk "hodet over vann".

Jeg er SJELEGLAD for at jeg ikke har tre tette - selv om jeg ser at noen har det. Det er vel litt individuelt hvor krevende barn er og hvor mye de voksne har å gi ... men uansett...

Venter nå jente nr tre, og storesøstrene blir 4 og 6 år når minsten blir født. Det føler jeg er en bra løsning, de største er nok så selvstendige og likevel blir ikke aldersforskjellen så alt for stor.

Lykke til - og kos deg med de to du har : ) --- tiden går fryktelig fort!

Skrevet

jeg har to jenter på 6 og 9 år og venter min 3. 3. er med en annen far og han har en sønn på 4 som er her av og til. Men ikke så ofte. Samboe er sjømann og de 5 ukene han er ute så er ikke sønnen hans er i det hele tatt

Så jeg tenker litt sånn at denne her kommer til å bli den attpåklatten med to søstre som er sanrt 7 når han kommer og 9,5 år.

For broren er jo 4 år mellom så greit nok, men han er jo her kunn når pappn er hjemme fra sjøen, og han har han ikke 50% engang da..

(ikke pappans valg, han ville mere enn gjenre hat han oftere, men sånn er det når mødre har sine rettigheter)

Så da blir den attpåklatt og nesten enebarn :S

Men trur det holder med 4 unger hehe..ellers hadde jeg laget et søsken til som er jamngammel hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...