Gå til innhold

Hvordan begynte dere med BIM og DIB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre fra en venninne halvveis i svangerskapet at hun hadde hørt om en nettside som het Barnimagen eller no slikt, hvor det skulle være oversikt over barnets utvikling fra uke til uke....jeg surfet litt på siden og fant ut at det var en del diskusjonsforum også...dermed var jeg hekta! Og fra folk på BIM fant jeg ut om DIB; og her er jeg nå den dag i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde akkurat blitt gravid.... så jeg googla ordet gravid for morroskyld.. og der kom barnimagen.com opp.. klikket meg inn og syns siden var kjempeålreit :)

var med på masse bim treff og fikk mange gode venniner.

nå er jeg her da på dib :) stortrives :)

Skrevet

Samme som deg, bare at mamma var mn venninne:) Var først på chatten på BiM, men det var det fissent så nå er jeg bare på skravle på DiB:)

Skrevet

Fant det når jeg drev og surfet rundt i juni 06, når jeg var gravid med førstemann.

Oggdaget jo da DiB i samme slengen og flyttet hit etter vesla kom:)

Skrevet

samme som gucci...var nygravid og googla det...så kom dette opp =)

Skrevet

Da svigerinna mi gikk gravid satt hun på BiM, så da jeg ble gravid selv og mistet kom jeg på BiM for å få trøst, oppmuntring, råd og bli litt klokere rundt dette med graviditet og ikke minst problemer rundt dette. . Og det fikk jeg og ble jeg:)

Så gikk veien videre fra BiM til DiB da vesla ble født:)

Skrevet

Fikk vite det gjennom ei nettvenninne som var gravid også gikk jeg videre til dib når jeg fødte:)

Skrevet

Da vi fant ut at vi skulle prøve på lille vampyr i 2005 begynte det så smått med litt biming.

Så har det balla seg på..

Skrevet

Da jeg var gravid første gangen for 2 år siden, så googla jeg"svangerskapets uker" tror jeg det var og da fant jeg bim.

Skrevet

reg meg først da jeg var gravid i 2001. så avslutta eg kontoen da, og reg meg på nytt igjen nå i 2006 når jeg ble gravid med mini. på bim altså. 2 mnd etter mini var kommet, så gikk eg over til dib.. tok litt tid bare, å emigrere over hit...

Skrevet

Tror jeg googlet noe med bli gravid....

Husker ikke helt.

Skrevet

Det var faktisk mamma som hadde hørt om denne siden, så i februar 2005 logga jeg meg inn på bim, og siden ble det dib når lillegutt var født. Og her har jeg blitt siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...