Gå til innhold

Sliten av å amme og lyst å trappe ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tuppa ble født hadde jeg lyst å fullamme henne så lenge jeg bare kunne:) Men etterhvert har blitt både sliten og vond ( har galleblære betennelse og gallesteinsannfall jevnlig) skal heldigvis inn og opere den vekk men da blir jeg innlagt og tuppa tar ikke flaske.

Hun er veldig glad i mat og viser stor intr for å spise. Men puppen er den beste tørstedrikk for henne selvf. Jeg har to tette så har nesten ammet rundt. Lillegutt er 2 år nå. Hun er også veldig krevende og skal kun være hos mamma. Kjenner at jeg er litt sliten og skulle ønske jeg kunne trappe ned uten dårlig samvittighet. Kanskje få ta meg noen timer borte uten tuppa.

Hun er tross alt 7.5 mnd så det er vel ikke for tidlig å begynne (prøve på hvertfall) å få til amming morgen midt på dag og kveld? Ammer henne nå hver 2 time pluss hun får grøt morgen og kveld og nå siste dagene middagsmat. Prøver med litt frukt innimellom. Hun liker veldig godt tutekoppen sin så hun tar den om hun er tørst nok. Uff hadde igrunn lyst å amme til hun var hvertfall 1 år men jeg er så sliten:( ammer også bare på en pupp fordi hun ikke vil ha den andre.

Vet ikke hva jeg vil med dette men lufter bare noen tanker.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert redusere litt nå om du er så sliten, kjære deg. Det er slitsomt å amme og når du er dårlig i tillegg er det enda mer slitsomt.

:) klem klem

Skrevet

Det er jo fint å amme lenge, men når hun er 7,5 mnd tror jeg ikke du skal ha noe dårlig samvittighet for å trappe ned ammingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...