maibaby-Ingrid2008 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vurderer å kjøpe det. Hva sier jordmødre om det til dere som har spurt?
polarn & pyrene Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg drikker en kopp om dagen og har begynt med sammentrekkninger. Jordmor sa det var helt greit for te'en gjør at livmoren forbereder seg og trener seg opp til fødsel. Og de tkan gjøre at man får en litt lettere fødsel. Er 3 uker igjen til termin.
gutiina Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Har prøvd med kapsler, men de smaker så jævlig, pluss jeg har problemer med å svelge dem (har et tablett-problem)... Kanskje jeg skulle begynne med te istedet? Er 35 uker på tirsdagen...
Smånetta 14.mai Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Man får det i helsekost, rundt 70 kr. Jeg har begynt med det, men har egentlig masse kynnere fra før, så jeg synes det er litt slitsomt med flere, egentlig. Teen smaker ikke noe særlig i det hele tatt. Altså ikke noen smak, liksom, bare blader... Jeg tar litt honning i, så glir den ned. God,litt besk ettersmak, da. Godt mot tørsten, synes jeg. Har ikke jordmor, men nå har jeg så kort tid til termin (37+6) at jeg ikke er spes redd for at det skjer for fort. Håper det har en strålende effekt på barselstiden slik at jeg føler meg litt mer opplagt enn sist.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Te kan du drikke 4 uker før termin. Jeg kjøpte kapsler i dag, og da sa dama på helsekosten at dem ikke fikk tak i te'en mer =( WHY?! *snufs*
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg bruker kapslene. Spurte JM før jeg startet og hun kunne ikke tro det var noe skade i de. Hun trodde eller ikke det var noen effekt... Selv om hun la til at "du får ta de 2 uker før termin, sånn at du ikke setter i geng no". Jeg har brukt de siden ca.4 uker før termin. kan jo være de som virkelig jobber for meg i bekkenet og ryggen om kveldene. Har termin 29 mai.
Snart mamma til 3 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Eg drikker ein kopp for dagen, synest den smaker ganske godt, eg:) Du kan få kjøpt den på mammaogmeg.no http://mammaogmeg.no/index.php?cPath=30
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg bruker kapslene. Har hørt at de skal ha best effekt...uten at jeg har kjent noe til det da :o/ Men kan jo like gjene ta dem når jeg først har kjøpt dem. Har termin 1 juni og har spist dem i ca 2 uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå