Scorpiogi Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ja, nå er han dratt for å jobbe på noe brakkegreier en annen plass, og han er bare borte en uke. "Bare" sier jeg her jeg sitter med klomp i halsen og fire tårer i hver øyekrok............ Jeg trenger positive ting jeg kan si til meg selv( så jeg kan endre den "kognitive atferden" min og tenke glade tanker om livet.....) huffff.........laaang uke...*snufs*
Nilena Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Min er borte på jobb han også. Han er borte fra søndag kveld til torsdag kveld hver uke, men de jobber denne helga for å kunne få tidligere fri til uka når det er 1.mai. Det er masse positive ting ved at han reiser bort: *Du får tid til å tenke på deg selv *Du får breie deg ut i HELE senga *Du får fjernkontrollen for deg selv og kan se hva du vil etter at barna har lagt seg *Barna får deg litt alene en stund *Du får tid til å savne mannen :) *Du får tid til å tenke over hva du liker med mannen din *Du gleder deg masse til han kommer hjem igjen *Du kommer til å sende han fine sms, og ringe han å si at du savner ham *Det blir HOT når han kommer hjem igjen, og det blir ekstra fint med intimitet.... *Dere går ikke lei av hverandre *Man setter bedre pris på stundene man får sammen Men skjønner også at det er litt trist hvis du ikke er vant d... Selv om jeg er vant det, så er jeg lei meg på søndagskveldene når han drar...
___ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Du kan bestemme hva du vil ha til middag hver dag. Han kommer ikke og skifter kanal, dvs at du slipper "American Chopper" ol i en uke. Du kan invitere veninner om kvelden så kan dere saddre om hva dere vil uten at han blander seg. Du blir ikke vekket av snorking. Det er altid varmt vann igjen i dusjen. Her blir både mann og barn borte i 2 uker, så jeg vet noe om hvordan det føles.
Scorpiogi Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 huff ja, men måtte le litt da, for det er sant som dere sier.... men grøss, føler jeg kan sette på American Chopper nå bare for å late som han er her..syyykt!! Nei jeg er nok ikke vant til det lenger å være fra han. Første året bodde vi i hver sin by, har fremdeles en del uggne minner av savnet da... Kanskje jeg skal ommøblere?...........eller trene bekkenmuskler...eller noe...spise godis i kveld i hvertfall. og popcorn, som jeg får for meg selv.... Så se Independence Day og bli imponert over hun dama til Will Smith som klarer seg så fint alene...
solemio Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Mannen min dro nettopp bort for minimum 2 uker. Jeg har startet med å rydde bort en del av det kaoset han alltid har rundt seg (han var midt i oppussing av kjelleren da han ble kalt ut på oppdrag). Jeg skal lese til eksamen om en måned, ha venninner her mye, lange økter på badet med god bok,- men alt dette gjør jeg jo også når han er hjemme.... Det positive er vel egentlig at det stykker opp hverdagene, som vi jo har nok av. Han opplever mye rart, shopper til oss (er i USA), vi får savna hverandre og setter enorm pris på å møtes igjen....
Tøysetipp Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Det er godt å ha en og savne. Og en å lengte til.. En uke er da ingenting. Det kommer til å gå fortere enn du aner. Gjør hyggelige ting med barna, og tenk at din lykke ikke beror på din mann. Det er sunt å savne.
Scorpiogi Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 ja det er jo det. men savnet blir fort negativt hos meg, tenker at jeg blir alene og at flyet hans kan dette ned og at jeg blir ensom og forlatt og det blir trist......egentlig gjør jeg det til alt det negative en kan tenke seg, (det må jo være den der svangerskapsdepresjons-greia som gjør det sånn)... må prøve å tenke positivt!!! .......
Tøysetipp Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Jeg tror de fleste tenker litt sånn. I større eller mindre grad. Du.. det går helt fint. Du får unne deg noe ekstra godt å spise i kveld. En uke kommer til å fort fort fort..
fox`y Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Gubben min har vært borte i 3 uker nå,kommer hjem om 2 uker:) masse positivt me at han er borte: *jeg slipper å rydde hele tiden hehe *jeg får sengen for meg selv *jeg får tid til å savne han *jeg kan legge meg når onga har lagt seg *jeg kan se d programmet jeg vil på tv *sitte i min egen verden *gå turer (han vill hele tiden kjøre bil) *slippe å lage middag vær dag ( 2.9 åringen lager jeg store porsj å fryser ned. minstemann liker ikke middag) *ha allt i orden og vite hvor ting er *slipper at han er så mye hissig(forferdelig tempramang) Å d som er d beste er at han er så mye mere opplagt når han først er hjemme og mye bedre humør enn d han er når han jobber annavær dag/natt borte:) ælske han masse så gleder meg til han kommer hjem:)
___ Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 En evigvarende serie om noen menn med buksa langt nedenfor sprekken som bygger motorsykkler på bestilling fra kjensisser ol.
Scorpiogi Skrevet 27. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2008 jepp. hjemmelaget spinatsupper bør gjøre susen...
Scorpiogi Skrevet 27. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2008 for ikke å glemme at de er tatoverte, "verdens tøffeste" og mekker alt de kommer over... Halvtimes program der de diskuterer om hvorvidt bensintanken passer og om det er rett vinkel på styret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå