HøstBaby <3 Elias Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Vi får håpe på det for jeg har likedan Det er ikke nok til at det renner, bare at det kommer ut å stivner der.. Så om jeg klør meg på brystvorta så ser det ut som jeg flasser, og om jeg klemmer på brystvorta etterpå da, så kommer det ut ny blank veske.. Har ikke hatt dette før noensinne, så det er vel noe igang inni der
Renana Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 ikkeno å bekymre seg for jeg rant slik blank guffe fra før jeg var tre måneder på vei sist, til jeg fødte. Gikk med ammeinnlegg alle månedenee, for jeg lakk skikkelig. Det er bare puppa som forbereder seg på melkeproduksjonen Og det kan dere være glade for, er ikke alle som har det så enkelt. Da jeg fødte hadde jeg melk med en gang, mange får det ikke før etter noen dager etter fødsel
pusi og lille pusi:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 ja har åsså sånn at d legg sæ litt kvitt der, å når man klemme så kommer d nån dråpa:) æ har vært bekymra før å ikke koinne få melk i puppan, men når man får den veska e d vell et godt tegn på at alt e som normalt der, elller?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg fikk også slik væske tidlig i svangerskapet, det er bare positivt og betyr at alt er som det skal være. Jeg vasker vekk det som "flasser" på brystvortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå