Gullklumpen! Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hvordan er aktiviteten i magen deres? Kan ikke skryte å si at min er så veldig aktiv. Kjenner litt innimellom. Noe å bekymre seg over? Har sett spark og sånn på utsiden. Er 23+2 i dag!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 de sover jo mye i starten så tror det er helt normalt også avhenger det jo av morkakens plassering hvor mye du kjenner.. Er 25+5 nå, og hun er veldig aktiv hver kveld.. men noen dager er hun plutselig rolig.. Så det er så og si masse hver dag, men en dag nå og da hviler hun litt mer.. Tror ikke du trenger å bekymre deg jeg : ) de kan jo hende bebisen er aktiv, men sparker f.eks innover, så du ikke kjenner det så godt!
C@milla *EMIL* Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 er 23 +3 jeg, og han er veldig variabelt aktiv.. Noen dagen kjenner jeg lite, og andre ganger er han veldig aktig. Kjenner jo når han våkner, for da kommer det noe romstering og spark, men det er ikke veldig mye som skal til før han sovner igjen. Nå er han våken, kjenner han beveger seg, men ikke dirkete spark mot min mage, så enten sparker han nedover eller bak.. men jeg har da den berømmelige morkaka foran også, så vet ikke hvor mye den demper... Men en dag holdt han på i timesvis her.. litt rart, men så lenge jeg kjenner han beveger seg innimellom så tenker jeg ikke så mye på det. Har veldig god polstring foran jeg da.. tilleggsmagen min som jeg sier.. så jeg ser ikke noe til sparka på utsiden enda.
L@boline Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg er i uke 23, og nå er det fullt babluba der inne. Kjenner veldig godt spark og bevegelse hver dag. Kan også kjenne sparkene godt på utsiden av magen. Det er min andre graviditet, og det var mye spark forrige gang også. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person hvor mye man kjenner. som C@milla skriver så vil man kjenne mindre hvis morkaka ligger forran. Alt er sikkert helt fint med deg, men er du urolig for noe så ta kontakt med jordmoren du går til og spør. Det er alltid bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. Men det er nok ingen grunn til å stresse.
NormaJean Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg er i uke 23 og har ett bøllefrø i magen min. Han sparker masse og og mye bevegelse. Har kjent det daglig i 4-5 uker nå. Men jordmor sier det er like vanlig å ikke kjenne noe ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå