Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på CB 3 dager før IKM, hadde tydelige stikninger i magen 8 dager etter EL og skikkelig ømme bryster. Nå er jeg uke 4+1 og stikningene er borte. Har litt mens murringer innimellom, er litt trøtt men brystene er liksom ikke så ømme lenger. er dette tegn på at det vil gå gærnt?? Jef føler liksom jeg burde kjenne mere!!????Jeg er utrolig redd for å miste denne spire. Hadde MA for ca et år siden og føler liksom at det ikke kommer til å gå bra for oss noen gang! skikkelig negativ .. men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, bare ta det med ro, er mange som ikke har så mange symtpomer :)

jeg hadde også som deg, mye symtpomer etter el, men jo nærmere jeg kom ikm så ble symptomene vekke, hadde i grunnen ingen symptomer før nå igjen, nå e rjeg 6+5 og er ekstremt kvalm, puppene har også begynt å bli ømme igjen nå.

så bare vær glad så lenge du ikke har noen symptomer, de kommer, hehe :)

Skrevet

Hei

Jeg har hatt veldig lite av symptomer, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er nå ca 9+4. Var på ul uke 7 og 9, og var begge gangene skråsikker på at det ikke var tegn til liv pga dette, men jammen vokser ikke den lille spiren min inni magen :-) Vet det er vanskelig, men prøv å slappe av, og var glad for lite symptomer. Alt jeg har merket er litt trøtthet, ømme pupper og mer sulten for tiden.

Lykke til!

Skrevet

tuuusen takk for svar.. jeg skal prøve å roe meg ned.. =) ikke så lett, går litt på nåler her.. men tusen takk, det hjelper å få litt tilbakemelding.. Greit med denne siden her.. jeg trur jeg hadde blitt smårar uten=) ...lykke til videre til dere også=)

Skrevet

Hei! Jeg hadde det akkurat likedan. Hadde verdens ømmeste pupper rundt IKM og noen dager etterpå, så puff... så var de borte:) Etter det har jeg hatt symptomer som kommer og går, og har selv vært redd for at det kunne være MA. Har hatt litt BU innimellom også, men var på UL på fredag og alt var bare helt fint:) Er vel 8+5 idag. Så bare slapp helt av, det er normalt at symptomene svinger litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...