noLadyjustME Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 hehe, må jo være en første for det og:D Runder jo snart 24 år,shit(!!!) og sitter her med gullklumpen min som strax er 10mnd, og som betyr alt i verden for meg,selvsagt! Men jeg som bare vil ha ett barn(eller tvillinger ved første forsøk,daah:p), og allerede har vært så heldig å få lillegutt, med en barnefar jeg ikke er, eller har vert sammen med-ganske kjipt siden en eventuell ny partner sannsynligvis vil ha barn! hehe Utdannelse skal jeg fullføre,siden jeg både elsker og jobbe og være kreativ, og er rastløs med energi til tuuusen!Mangler ikke stå-på-vilje:) Vil at mini skal i barnehage å lære andre barn og kjenne, men vil samtidig være aller mest mulig med han hele tiden.Hunden og lillegutt er bestevenner, da er jeg glad!!) Vi har ikke mest av penger, siden jeg har vert et tumlehode i fortiden og pådratt meg en god slunt gjeld og billån:p MEN, klare meg skal jeg alltid, og klage gjør jeg sjelden.Har mange venner, og et par gode venninner,som settes veldig høyt, og som setter meg og min lille familie veldig høyt! Har alltid vært en livlig person som ikke har pleid å takke nei til en fest.Fest er gøy!(har blitt endel mindre festing nå da,men det betyr ikke at jeg ikke koser meg stort når det først skal være fest;) Piercing og tattoo=råkuult! Har ikke klart å riste av meg den delen selv om jeg har blitt mor:-)) Elsker å være barnslig og le masse, kan le av nesten alt jeg, og var godt kjent for det sammen med "bestissen" helt fra barneskole til videregående-Tro om ikke en god latter faktisk forlenger livet:D Nå er det lysere tider,snart sommer og aalt det kjekke som følger.Det finnes alltid en grønnere side, og evig optimist det er meg!) Tro om ikke ting ordner seg for snille gutter og jenter?! God søndag ) Andre som vil legge ut om seg og sitt?hehe
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Har jeg ikke sagt deg før at tenking gir rynker? Piercing og tatto er alltid råkult, uansett hehe:D:D Tja hva skal man si, livet er herlig for tiden synes jeg, har en fantastisk flott sønn, masse nye venner, litt fri til å være bare meg selv, sommeren er i anmarsj, jeg har svidd av masse penger på shopping i går (nye sko hirr hirr), skattepengene kommer meget velkomment til sommeren og da blir det ny tatto på meg og ny trille på Lucas, Lucas blir ett år i sommer, jeg skal være fadder til babyene til to av mine beste venner (som kommer i sommer).. nja masse godt i livet nå.. ja også dater jeg en del om dagen da, positivt det å Ha en god søndag alle;)
Groosalugg Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Løsningen er at du finner deg en mann som allerede har barn, så slipper du noe mas om å få flere..hehe!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Usj nei jeg vil ha mann uten barn for jeg vil selv produsere noen rakkere til før livmora får bærenekt av meg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå