Gå til innhold

Har tenkt litt jeg da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, må jo være en første for det og:D

Runder jo snart 24 år,shit(!!!) og sitter her med gullklumpen min som strax er 10mnd, og som betyr alt i verden for meg,selvsagt!

Men jeg som bare vil ha ett barn(eller tvillinger ved første forsøk,daah:p), og allerede har vært så heldig å få lillegutt, med en barnefar jeg ikke er, eller har vert sammen med-ganske kjipt siden en eventuell ny partner sannsynligvis vil ha barn!:o hehe

Utdannelse skal jeg fullføre,siden jeg både elsker og jobbe og være kreativ, og er rastløs med energi til tuuusen!Mangler ikke stå-på-vilje:)

Vil at mini skal i barnehage å lære andre barn og kjenne, men vil samtidig være aller mest mulig med han hele tiden.Hunden og lillegutt er bestevenner, da er jeg glad!!:o)

Vi har ikke mest av penger, siden jeg har vert et tumlehode i fortiden og pådratt meg en god slunt gjeld og billån:p MEN, klare meg skal jeg alltid, og klage gjør jeg sjelden.Har mange venner, og et par gode venninner,som settes veldig høyt, og som setter meg og min lille familie veldig høyt!:)

Har alltid vært en livlig person som ikke har pleid å takke nei til en fest.Fest er gøy!:P(har blitt endel mindre festing nå da,men det betyr ikke at jeg ikke koser meg stort når det først skal være fest;)

Piercing og tattoo=råkuult! Har ikke klart å riste av meg den delen selv om jeg har blitt mor:-))

Elsker å være barnslig og le masse, kan le av nesten alt jeg, og var godt kjent for det sammen med "bestissen" helt fra barneskole til videregående-Tro om ikke en god latter faktisk forlenger livet:D

Nå er det lysere tider,snart sommer og aalt det kjekke som følger.Det finnes alltid en grønnere side, og evig optimist det er meg!:o)

Tro om ikke ting ordner seg for snille gutter og jenter?!:)

God søndag :o)

Andre som vil legge ut om seg og sitt?hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ikke sagt deg før at tenking gir rynker?:P

Piercing og tatto er alltid råkult, uansett hehe:D:D

Tja hva skal man si, livet er herlig for tiden synes jeg, har en fantastisk flott sønn, masse nye venner, litt fri til å være bare meg selv, sommeren er i anmarsj, jeg har svidd av masse penger på shopping i går (nye sko hirr hirr), skattepengene kommer meget velkomment til sommeren og da blir det ny tatto på meg og ny trille på Lucas, Lucas blir ett år i sommer, jeg skal være fadder til babyene til to av mine beste venner (som kommer i sommer).. nja masse godt i livet nå.. ja også dater jeg en del om dagen da, positivt det å;)

Ha en god søndag alle;)

Skrevet

Løsningen er at du finner deg en mann som allerede har barn, så slipper du noe mas om å få flere..hehe!

Skrevet

Usj nei jeg vil ha mann uten barn for jeg vil selv produsere noen rakkere til før livmora får bærenekt av meg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...